یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا ۳۰ اسفندماه ۹۵ تعداد ۲۰۸ هزار و ۵۲ وسیله نقلیه در سطح محورهای استان تردد داشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علی زندی فر در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۲۷.۴۶ درصدی تردد در محورهای استان، اظهار داشت: محور سه‌راهی چالانچولان (بروجرد)- خرم‌آباد با 120 هزار و 151 تردد، بیشترین میزان تردد را از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا ۳۰ اسفندماه شاهد بوده است.
وی ادامه داد: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددهای صورت گرفته ۱۸ درصد و میزان سرعت متوسط ثبت‌شده در این مدت ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.
 زندی‌فر ساعت اوج تردد در محورهای استان را در این مدت در ساعات ۱۵ الی ۱۶ عنوان کرد و ادامه داد: در این ساعات ۲۹ هزار و 657 تردد وسیله نقلیه در سطح محورهای استان ثبت شده است.
وی ادامه داد: میزان ترددی که توسط 60 دستگاه تردد شکار ثبت شده، نشان می‌دهد که تردد وسایل نقلیه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷.۴۶ درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار داشت: محورهای دارای بیشترین سرعت متوسط نیز آزادراه پل زال - خرم‌آباد با متوسط 89.2 کیلومتر در ساعت، بیرانشهر - بروجرد با متوسط 89.1 کیلومتر در ساعت و فیروزآباد - نورآباد با متوسط 89 کیلومتر در ساعت بوده‌اند.

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-01-02 01:26
با توجه به اهمیت این منطقه جا دارد چند پل زیبا و روگذر در چالانچولان احداث شود همیشه این نقطه ایجاد گلوگاه می کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا