یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مجلس دهم، نسبت به عملکرد کارکنان یکی از بیمارستان‌های خصوصی در برخورد با بیماران انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدابخشی" در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از عملکرد برخی مسؤولین و پزشکان متخصص بیمارستان‌های خصوصی، گفت: متأسفانه موارد زیادی از برخورد نامناسب در این بیمارستان‌ها با بیماران و همراهان بیمار مشاهده می‌شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیراً یکی از شهروندان که دارای بیماری شدیدی بوده برای درمان به بیمارستان کسری تهران مراجعه می‌کند، اما متأسفانه برخورد پزشک متخصص این بیمارستان با این بیمار و همراه وی بسیار نامناسب بوده است.
وی ادامه داد: پس از گذشت حدوداً سه روز از بستری شدن بیمار در این بیمارستان یکی از پزشکان متخصص به دختر بیمار که نگران سلامتی پدر خود بوده، می‌گوید که نمی‌دانم چرا این بیمار را در این بیمارستان پذیرش کردند، بیماری که بیش از یک ماه زنده نیست و تنها می‌خواهند جزء آمار فوتی‌های ما حساب شود!
خدابخشی گفت: بعد از بروز این اتفاق، من شخصاً با آقای حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت صحبت کرده و خواستار برخورد وزارتخانه با این‌گونه رفتارهای به دور از اخلاق شدم. آنچه از شخصیت یک پزشک برای همگان متصور است این است که انسان وارسته‌ای در تلاش برای تسکین آلام و رنج همنوعان خویش است و این‌چنین بی‌اخلاقی‌ها، زیبنده‌ی قشر زحمتکش و فرهیخته پزشکی جامعه ما نیست.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به نبود نظارت کافی بر عملکرد حوزه خصوصی بخش درمان افزود: در شرایط کنونی هیچ نظارتی بر این حوزه نیست، از این رو قطعاً بعد از تعطیلات نوروزی طرحی را برای افزایش نظارت بر بیمارستان‌های خصوصی ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 بچه لر 1395-12-30 08:10
دمت گرم برادر، ان شاء الله سلامت باشید.
نقل قول کردن
#2 خادم ملت 1395-12-30 09:10
احسنت ؛ احسنت ؛ احسنت
جناب دکتر خدابخشی تو بیمارستانهای دولتی و مطب ها نیز بعضی از پزشکان دارن کارشکنی میکنند
از جمله ویزیت همزمان چند مریض با هم
استفاده بعضی بیمارستانهااز پزشکان پروازی به گونه ای که بیمار از ساعت ۷ صبح باید تا ساعت ۸ شب منتظر بمونه تا نوبتش بشه یعنی حدودا ۱۳ ساعت.حال شخصی که بالای ۶۰ سال سن داره و فشار و چربی و قند و بیماری قلبی داره باید بدون دارو و صبحانه و ناهار منتظر بمونه تا پزشک که ساعت ۱۴ یا ۱۵ ظهر رسیده شروع به عمل کنه !!! خداییش یک لحظه خودت رو جای اون بیمار مسن بذار چه حالی بهت دست میده ؟در حالی که این پزشک اگه سوگند پزشکیش یادش بیاد باید ۳ روز وقت بذاره و بیمارانش رو به نوبت و با حوصله عمل کنه نه همه رو تو یک روز
در کل مسئولین نظارتشون رو بیشتر کنن چرا که انقلابی های پیرو حضرت آقا صبرشون لبریز شده
عدم نظارت؛ با خواست رهبری که نظارت دقیق هست در تعارضه و مسببین باید بدونن که حضرت آقا و ملت تنها نیستن
نقل قول کردن
#3 سیفی 1395-12-30 11:24
استان پانصد هزار نفره ایلام , دارای بیمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی است اما استان لرستان با دو میلیون نفر جمعیت هیچ بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ندارد. بیماران ما برای درمان باید بروند اصفهان و تهران. خواهش میکنم دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و فرمانداری مشکلات استان را به دولت انتقال دهند شاید فرجی شد
نقل قول کردن
#4 محمد 1396-01-01 20:53
بعنوان یک پزشک فکر میکنم ،وقتی در آمد بیمارستان به تعداد بیماران بستری و هزینه های کنار آن بستگی دارد.وقتی برخی مسوولان حتی رسمی و دولتی!!! سهام دار این بیمارستانها هستند.باید کمی فکر کرد!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا