یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان با اشاره به این که دولت به حالت شعاری با موضوع اقتصاد مقاومتی برخورد کرده است،‌ گفت: بیشتر عمر دولت یازدهم به برگزاری جلسات و اقدامات سمبلیک گذشته است.
http://yaftenews.ir/images/95/3-95/rostamian.jpgبه گزارش یافته، "علی رستمیان" در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نارضایتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملیاتی شدن شعار اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: به نظر می‌رسد دولت بیشتر به حالت سمبلیک و شعاری با موضوع اقتصاد مقاومتی برخورد کرده است.
وی فاصله عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی را با توقعات مردم در زمینه ایجاد اشتغال و رفع رکود بسیار خواند و اظهار داشت: دولت باید به گونه عملیاتی‌تر و جهادی‌تر به این مقوله می‌پرداخت.
رستمیان گفت: در اغلب استان‌های کشور هر چند که موفقیت‌های کوچکی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به دست آمده است اما به «امهات» نرسیده است.
وی کارنامه دولت در حمایت از تولید ملی و جلوگیری از کالای قاچاق را ناموفق خواند و خاطرنشان کرد: هر چند که تلاش‌های دولت را نادیده نمی‌گیریم اما باید تصریح کنیم که بیشتر عمر این دولت به برگزاری جلسات و اقدامات سمبلیک گذشته است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید در حمایت از تولید داخلی و طرح‌های زودبازده و بازار داخلی عملیاتی‌تر اقدام می‌کرد، گفت: در کل از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی راضی نیستیم و معتقدیم که موفقیت‌های لازم را به دست نیاورده است.

دیدگاه‌ها  

#1 امامی 1395-12-30 11:36
اگر دو تا طرح و دو تا کارخونه احداث میکردند یا طرح بندر خشک استان را دنبال میکردند میفهمیدیم تنها شعار نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا