یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با بیان این‌که مشارکت مردم در انتخابات یک فرصت است که توانسته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، اظهار کرد:
از ائمه جمعه انتظار می‌رود در خطبه‌های نماز جمعه از کاندیداها بخواهند از دادن وعده‌های انتخاباتی خارج از توان و وظایف خود خودداری کنند.
 به گزارش پایگاه خبری یافته؛ "هوشنگ بازوند" در سی و سومین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که با حضور معاونت امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تشکر از حمایت‌ها و دلسوزی‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و سایر ائمه جمعه لرستان از مجموعه دولت در استان، گفت: استان در شرایط مطلوبی قرار دارد و نظرهای خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی ائمه جمعه ارائه شده است که با استفاده از آن‌ها کاستی‌ها رصد و پیگیری شده است.
وی نماینده ولی‌فقیه در استان را پرچم‌دار وحدت در استان دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی یک برنامه راهبردی و درازمدت برای کل کشور است، برنامه اقتصاد مقاومتی با یک برنامه دوساله در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در استان لرستان کلید خورده است و با توجه به پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری یکی‌ از دغدغه‌های وی است که بهترین نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور است.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که دولت ارائه برنامه ششم توسعه را یک سال به تأخیر انداخت که بتواند اقتصاد مقاومتی را در آن بگنجاند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی چتری برای تمام فعالیت‌های همه مردم و همه اقشار و اصناف بوده و هنر ما این است که اقتصاد را به دل مردم و در خانه‌ها ببریم.
وی جنگ امروز ما با دنیا و دشمنان را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: بهترین اقدام در مقابل این تهاجم از سوی دشمنان اقتصاد مقاومتی است.
بازوند با اشاره به این‌که استان ما از نظر نعمت‌های خدادادی استان فقیری نیست، اظهار کرد:اگر ما به دنبال جهش در اقتصاد خود هستیم باید دنبال ایجاد شرکت‌های دانش‌ بنیان در دانشگاه‌های استان باشیم.
وی با اشاره به انتخابات پیشرو در سال ۹۶، گفت: مشارکت مردم در انتخابات برای ما یک فرصت است که توانسته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند که در این راستا از ائمه جمعه انتظار می‌رود که در خطبه‌های نماز جمعه از کاندیداها درخواست کنند که از دادن وعده‌های انتخاباتی خارج از توان و وظایف خود خودداری کنند چراکه با این کار توقع مردم بالا رفته و نظام باید پاسخگو باشد.



دیدگاه‌ها  

#1 ن.ر 1395-12-26 13:42
استاندار عزیز ی سوزن به خودت بزن یکی به کاندیداهای شورای شهر شما به وعده های خودت عمل کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا