یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رحمانی فضلی در حکمی اسد عبداللهی را به‌عنوان فرماندار شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، وزیر کشور به پیشنهاد استاندار لرستان، "اسد عبداللهی" را به‌عنوان فرماندار شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.
بر اساس این گزارش در حکم وزیر کشور آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای "مدظله‌العالی" موفق باشید.
شایان‌ذکر است، وی از 15 بهمن ماه 95 با حکم استاندار لرستان به‌ صورت سرپرستی فرمانداری خرم‌آباد را اداره می‌کرد.

عبدالهي بین سال‌های ۸۰ تا ۸۴ (دولت دوم سیدمحمد خاتمی) فرماندار شهرستان کوهدشت بود و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از 5 مرداد 93 تا 14 بهمن ماه 95 فرماندار شهرستان ازنا بود.
فرماندار خرم‌آباد دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی است و عناوینی همچون مشاوری استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات استان و ... را در کارنامه دارد. 
عبدالهی بیست و یکمین فرماندار مرکز است در بعد از انقلاب است.
جالب است بدانید که فرماندار لرستان در زمان پیروزی انقلاب «کاظم شهریاری احمدی »بود و بعد از وی «محمدحسین کیایی» در یکم فروردین‌ماه 1358 به‌عنوان فرماندار خرم‌آباد منصوب شده بود.
شایان ذکر است پیش از عبدالهی، حبیب‌الله خجسته‌پور از 8 اسفند 92 در جایگاه فرماندار خرم‌آباد فعالیت می‌کرد. پیش از خجسته پور نیز «مرتضی ولی پور» از 15 آبان ماه 90 تا 7 اسفند 92 فرماندار خرم‌آباد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1395-12-23 15:58
نتایج سرشماری 95 اعلام شد.جمعیت شهرستان خرم آباد 506 هزار نفر.جمعیت ساکن در نقاط شهری (خرم آباد.بیرانشهر.س پیدشت.زاغه) 380 هزار نفر.قابل توجه عزیزانی که میخوان خرم آباد کلانشهر بشه. دیگر نکته قابل توجه افزایش اندک جمعیت استان طی 5 سال گذشته است که نشان از نرخ افزایش کم و مهاجرت بالا از استانه.
نقل قول کردن
#2 حكمت الله ياريزاده 1396-03-10 17:28
انشا الله موفق و مويد باشند جناب عبدالهي ، از پاكان نظام مقدس ميباشند
نقل قول کردن
#3 محمد رضا 1396-04-21 12:26
باسلام خدمت عزیز وگرانقدر جناب اقای عبدالهی وباعث افتخاری
نقل قول کردن
#4 محمد رضا صالحی بابادی 1396-04-21 12:28
سلام
جناب عبدالهی واقعا همچنان مودب ومتین ارزوی موفقیت دارم برایتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا