یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به دلیل عدم راه‌اندازی جاده جایگزین سد حوضیان مجریان طرح مجبور به بازگشایی دریچه‌های سد شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته: در روزه‌ای‌های گذشته با توجه به اینکه آب دریاچه سد پایه‌های پل حوضیان را تهدید می‌نمود تأکید جدی بر راه‌اندازی جاده جایگزین سد از سوی رسانه‌ها و نماینده مردم و فرماندار صورت گرفت و بازدیدهایی نیز از جاده جایگزین انجام شد و مقرر گردید دوشنبه هفته گذشته آسفالت آغاز شود که پس از قیرپاشی تا کنون اقدامی برای آسفالت نشده است.
اما با خبر شدیم دریچه‌های سد حوضیان که ذخیره‌ای مطمئن برای کشاورزی منطقه می‌باشد گشوده شد.
مجری سد حوضیان گفت: اجرای جاده جایگزین در تعهد آب منطقه‌ای بوده که انجام‌گرفته و جهت قیرریزی و آسفالت تحویل راه و شهرسازی شده است.
حیات اله سرلک میزان فعلی آب ذخیره‌شده در پشت سد حوضیان را حدود ۱۲ میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه آب به نزدیکی سطح پل حوضیان رسیده و احتمال وقوع حادثه برای خودروها و حوادث ناگوار وجود داشت از روز گذشته دریچه‌های سد را بازکرده‌ایم و تا زمانی که جاده جایگزین آسفالت و بازگشایی نشود دریچه‌ها باز خواهد ماند.
وی افزود: از مدیریت راه و شهرسازی استان درخواست داریم با اولویت‌بندی در انجام آسفالت جاده جایگزین حوضیان تسریع نمایند.
در همین رابطه ایوب روشن رئیس راه و شهرسازی الیگودرز گفت: قیرپاشی جاده جایگزین انجام شده و دستگاه‌ها امروز در محل مستقر و آسفالت جاده مذکور از فردا آغاز می‌شود ‌و با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت انجام خواهد شد./ نیوز الیگودرز

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-12-22 03:06
طراحی غلط و کارشناسی نشده سد حوضیان تهدید جدی برای شهر الیگودرز است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا