یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: کلیه فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی شورای شهر رصد شده و در صورت مشاهده تخلف با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گرفته و در تائید صلاحیت‌ها نیز اعمال می‌شود.


حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با توجه به نزدیک به شدن ایام انتخابات، ستاد انتخاباتی استان لرستان تشکیل‌شده و کمیته‌های مربوط به انتخابات نیز در حال رصد کردن فعالیت‌های انتخاباتی هستند.
وی افزود: کلیه فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی شورای شهر رصد شده و در صورت مشاهده تخلف با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گرفته و در تائید صلاحیت‌ها نیز اعمال می‌شود بااین‌وجود خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز تخلف درزمینهٔ انتخابات به دست نرسیده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: در تمام فرمانداری‌ها سامانه‌ای وجود دارد که به‌محض مشاهده تخلف، مورد گزارش‌شده را سریعاً به وزارت کشور اعلام می‌کند.
خجسته پور فضای مجازی را یک فرصت و ظرفیت مناسب برای اطلاع‌رسانی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد از این فرصت به‌صورت درست استفاده نمی‌کنند که با توجه به این موضوع فضای مجازی نیز توسط کمیته‌های بازرسی مربوط رصد می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان تأکید کرد: در مرحله بررسی صلاحیت‌ها اگر جایی احساس بشود، موردی خلاف قانون صورت گرفته‌ است، با فرد موردنظر برخورد می‌شود و این در حالی است که خوشبختانه تاکنون، به کسی در این زمینه تذکری داده نشده‌ است.
خجسته پور در بخش دیگری از سخنان خود به‌روز چهارشنبه‌سوری اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند هرسال تمهیدات لازم در این زمینه انجام‌شده‌ است.
خجسته پور اظهار کرد: از مردم لرستان درخواست داریم، این روز را که می‌تواند موجبات شادی مردم را فراهم کند به یک حادثه نگران‌کننده تبدیل نکنند.
وی افزود: همه‌ باید به احترام آتش‌نشانان شهید چهارشنبه‌سوری امسال را به‌روزی بدون حادثه تبدیل کنیم‌.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا