یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و رئیس مجمع استانداران در دوره هفت: گفت: ظرفیت مجمع استانداران برای شتاب بخشیدن به روند توسعه کشور با بهره‌گیری از تجارب بی‌بدیل استانداران ادوار مختلف است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "اسماعیل نجار" در جلسه شورای اداری استان که با حضور جمعی از استانداران ادوار لرستان و استانداران لرستانی تبار در سالن استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کارها و اقدامات بزرگی که دیروز و امروز در لرستان دیدیم و شناخت قبلی که از شخص استاندار لرستان دارم؛ نشان جاری بودن روحیه عملیاتی بودن در وجود مهندس بازوند و همت والای ایشان و همچنین وجود فضای همدلی و وحدت در استان است.
و ی ادامه داد: در کشور باید به استحکام بناها دقت بیشتری کرده و از پرت منابع به شدت پیشگیری کرد.
 
در مسیر توسعه استان قرار داریم
استاندار لرستان هم در سخنانی گفت: استانداران عزیز ادوار و فعلی؛ دیروز و امروز در خانه‌ی خود بودند و در دوره‌های خود تمام همتشان را به کار گرفته و می‌گیرند.
هوشنگ بازوند افزود: مباحث بسیار مفیدی در این مجمع ارائه شد که خدا را شاکریم به خاطر اینکه در مسیر این موضوعات در توسعه لرستان قرار گرفته‌ایم.
وی ادامه داد: دانشگاه و توسعه؛ چگونگی ورود بخش خصوصی‌های واقعی و دارای اهلیت در دوره‌های مختلف؛ کیفیت‌بخشی به اشتغال‌زایی در حوزه خدمات؛ تبدیل لرستان به مقصد گردشگری؛ مباحث فرهنگی و اجتماعی مفصل، عبور از کشاورزی سنتی و ورود به کشاورزی صنعتی و اقتصادی، برون‌گرایی در صدور منابع و ثروت‌های استان، توجه به فرصت‌ها و چالش‌های زاگرس میانی مخصوصاً در مباحث زیست‌محیطی و ... همه و همه از مباحث عمیقی بود که ارائه شد و بنده با همه‌ی شوق و توان از این اتاق فکر استفاده خواهم کرد.
 
توجه سرمایه‌گذاران به لرستان جلب شد
معاون اقتصادی استاندار، جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی و دبیر شورای اداری اظهار داشت: از اینکه همه‌ی استانداران عزیز با سلایق مختلف بر روحیه تلاش استاندار لرستان و دستاوردهای زیرساختی این دیار با محوریت ایشان صحه گذاشته و بر آن تأکید کردند سپاسگزار و خدا را شاکریم.
" مهرداد غضنفری" افزود: در گام اول؛ لرستان و ظرفیت‌های آن در قالب سندها و همایش‌های چندگانه شناسایی، معرفی و برنامه‌ریزی شد.
وی تأکید کرد: با بیش از ۲۴۰ سفر مقامات کشور به لرستان؛ توجه‌ها به لرستان جلب شد؛ سرمایه‌گذاران یکی پس از دیگری به لرستان آمده‌اند؛ کشت و صنعت، فولاد، تولید کاغذ از سنگ، شیلات و پرورش ماهی چند موضوع از این سرمایه‌گذاری‌ها است.
غضنفری ادامه داد: تعهد ۳۷۰۰ میلیاردی در راستای رونق تولید تعریف‌شده که تا امروز بیش از ۱۳۰ درصد آن محقق شده است.
معاون اقتصادی استاندار با ذکر این که در حوزه اقتصاد مقاومتی؛ ۶۷۳ واحد تولیدی وارد چرخه رونق و تولید شده‌اند، افزود: ۷۱۰ مصوبه با ۳۶۰ مصوبه اجرایی قطعی در ستاد تسهیل تولید؛ لرستان را به گواه آمار ستاد ملی تسهیل تولید در استان‌های صدر قرار داده است.
وی افزود: از تولید ۲۶۰ هزار تنی گندم در سال ۹۲ به ۵۶۰ هزار تن در سال ۹۵ رسیده‌ایم.
غضنفری در خصوص گازرسانی در لرستان هم اظهار داشت: لرستان؛ در حال حاضر ۴ درصد از میانگین ضریب گازرسانی کشور بالاتر است.
پرداخت تسهیلات یارانه دار ۱۲ میلیاردی بانک سینا در روستاها و صنایع روستایی کاملاً قابل قیاس و تحلیل است.
جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی و دبیر شورای اداری تأکید کرد: همه مردم و مسئولان در قبال تحقق اقتصاد مقاومتی مسئول‌اند که حول محور فرماندهی استاندار محترم و وحدت‌آفرینی نماینده معزز ولی‌فقیه به‌خوبی در این مسیر و در استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در حال حرکتیم.
 
شایان ذکر است به دعوت "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان جمعی از استانداران ادوار لرستان و استانداران لرستانی تبار جهت بازدید از روند تغییرات استان به خرم‌آباد سفر کرده‌اند.


دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1395-12-19 11:43
جذب سرمایه گذار و فراری دادنش آب در هاونگ کوبیدنه . هیچ پروژه ی چشمگیری در خرم آباد و بالطبع در لرستان به ثمر ننشسته نمونه هاش که بسیااااااااار زیاده . پس تا مدیریت کار نابلد و ضعیف باشه جذب سرمایه گذار کار بیخودیه .
نقل قول کردن
#2 سپهر 1395-12-19 16:19
پروژه های عمران شهری و گردشگری خرم آباد یا به کلی تعطیلند، یا با سرعت لاک پشتی اجرا می شوند یا از کمیت آنها کاسته می شود! پارک آبی جزیره، هتل های شاپورخواست،افلا ک،کیو و پارسیان نمونه پروژه های تعطیل، برج های دوقلوی کیو، دهکده گردشگری مخملکوه، پارک آبشار طلایی، پهناورترین آبشار شهری، بام خاطره ها و باغ پرندگان نمونه پروژه های لاک پشتی، کم شدن مساحت دریاچه پارک شاپوری که قرار بود یک و نیم یا دو هکتار بزرگتر از دریاچه کیو باشد هم نمونه جدید کاهش کمیت پروژه ها در خرم آباد است.
نقل قول کردن
#3 دیناروند 1395-12-19 18:14
شانزده سال است که کتابخانه مرکزی خرم آباد که تنها یک طبقه است تکمیل نشده است از سال ۷۵ تا الان هتل پارک صخره ای تکمیل نشده است.کارخانه سیمان خرم آباد دو دهه است که فقط زمینش مشخص شده است.نیروگاه برق لرستان از دو هزار مگاوات به هزار مگاوات رسید و بعد از ده سال از کلنگ زنی مسولان کشور گفتند تا ده سال آینده تکمیل میشود!!! ورزشگاه پانزده هزار نفری فوتبال خرم آباد از سال ۸۵ تا الان میگویند هفتاد درصد رشد فیزیکی داشته و به علت نبود اعتبار معلوم نیست کی تکمیل شود.حقیقت را باید گفت.باید درد را گفت که به فکر درمان باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا