یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: مسوولین آموزش‌ و پرورش برای حل مشکلات خود می‌توانند از ظرفیت شورای ‌عالی‌ استان‌ها استفاده کنند و تاکنون از این ظرفیت استفاده‌نشده است.

 به گزارش پایگاه خبری یافته، " عابدین ‌نوری" در جلسه کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای عالی استان‌ها که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش ‌و پرورش برگزار شد اظهار داشت: اگر از هر شاخه آموزش و پرورش به آن نگاه شود مشکلات خاص خودش را دارد و کارکنان در آموزش ‌و ‌پرورش نسبت به دیگران نگاه متفاوت‌تری به حوزه خود دارند.
وی گفت: مسوولین آموزش و پرورش برای حل مشکلات خود می‌توانند از ظرفیت شورای‌ عالی ‌استان‌ها استفاده کنند و تاکنون از این ظرفیت استفاده‌ نشده است.
نوری بیان کرد: آموزش و پرورش با شورا بیگانه نیست و باید تدبیری اندیشیده شود که در ظل و موازی یکدیگر فعالیت کنند.
نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها، در ادامه با گلایه‌ای از صداو‌سیما تصریح کرد: هرچند كار غیراخلاقی برخي از همكاران فرهنگي در خصوص تنبيه بدني دانش كار درستي نيست ولی؛ گاهی اوقات رسانه ملی یک تنبیه اخلاقی کوچک معلم را به نحوی بزرگ می‌کند که به خانواده بزرگ تربیتی آموزش و پرورش ضربه می‌زند.
وی بابیان اینکه جذب نیروهای غیرمتخصص سیاسی در آموزش و پرورش مشکلاتی را برای این نهاد به وجود آورده است بیان کرد: تغییراتی که در آموزش و پرورش به وجود می‌آید نیازمند آموزش ضمن خدمت است، باید دوره‌های ضمن خدمت انجام گیرد.
نوری در پایان از اهمیت نظارت در آموزش و پرورش سخن گفت و بر اولویت قرار دادن آن تأکید کرد و افزود: جای اردوهای آموزشی و علمی در آموزش و پرورش خالی است که باید رسیدگی شود.






 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا