یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران با صدور حكمي حشمت‌الله بهمني را به عنوان مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 12 (استان لرستان) منصوب كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته؛ دكتر علي قنبري در مراسم توديع ومعارفه مديرعامل شركت غله وخدمات بازرگاني استان لرستان، با بيان اينكه اوضاع كشور از نظر اقتصادي در شرايط مطلوبي قرار دارد، اظهار كرد: با وجود مسائل و مشكلاتي كه در سطح كشور  وجود دارد، در وضعيت رو به رشدي قرارداريم و تواستيم وضعيت اقتصادي و سياسي نامطلوب گذشته را در دولت جديد به وضعيت مطلوب و تورم را به زير 10 درصد برسانيم.
وي ضمن تبيين خدمات دولت و نظام، از حيث ايجاد امنيت پايدار در كشور و رفع مشكلات اقتصادي مردم، گفت: دولت در زمينه رشد اقتصادي كشور تلاش‌هاي زيادي داشته است و در اين زمينه نتايج مثبت و مطلوبي نيز بدست آورده است كه  اميدواريم  با سرمايه گذاريهاي بيشتر،  مشكلات اقتصادي و بيكاري مردم استان لرستان و كشور برطرف گردد.
قنبري خودكفايي در بحث توليد گندم و خريد تضميني 11.5 ميليون تن و پرداخت 14.7 هزار ميليارد تومان پول به كشاورزان را از خدمات شايسته دولت، وزارت جهاد كشاورزي و شركت بازرگاني دولتي ايران برشمرد و افزود: وضعيت ذخاير كالاهاي استراتژيك كشور در حال حاضربسيار خوب است.
مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران با اشاره به اينكه نياز كشور به مصرف گندم جهت توليد نان 9 ميليون تن است گفت:از كل گندم توليدي كشور كه 14.7 ميليون تن است، 9 ميليون تن صرف توليد نان و 2 ميليون تن در صنعت صنف ماكاروني و غيره مصرف  مي شود.
قنبري افزود: ما حدود 6 ميليون تن  گندم مازاد بر نياز داريم كه مجوز صادرات 3 ميليون تن گندم را اخذ كرده ايم .
معاون وزير جهاد كشاورزي با بيان اين كه امسال كار بزرگي در زمينه توليد، خريد و پرداخت وجوه دانه هاي روغني در كشور صورت گرفته اظهار كرد: امسال حدود 211 هزار تن انواع دانه روغني با قيمت حدود 490 ميليارد تومان  در سطح كشور خريداري  و بهاي آن در كمترين زمان پرداخت شد و وزارت جهاد كشاورزي  برنامه ريزي دقيق در زمينه افزايش توليد و خريد دانه هاي روغني براي سال آينده دارد.
وي با اعلام اين كه در كل كشور ساليانه حدود 3 ميليون و 200 هزار تن برنج مصرف مي شود، افزود: بيش از 2 ميليون و 200 هزار تن برنج از توليد داخلي و يك ميليون تن از طريق واردات تامين مي گردد
قنبري ‌از توزيع نامحدود برنج و ساير كالاهاي اساسي در تعاوني ها و فروشگاههاي زنجيره اي در سطح كشور به منظور تنظيم بازارخبر داد و تصريح كرد: امسال افزايش قيمت برنج نداشتيم و دستگاههاي ذير بط بر عرضه برنج‌ها نظارت دارند.
مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران وضعيت شكر كشور را نيز مطلوب دانست و گفت: عرضه شكر در سطح كشورتوسط اين شركت به قيمت مصوب 253 تومان درب كارخانه و بخش خصوصي در حال حاضر به گونه اي است كه ميزان عرضه بيش از تقاضا است و شكرهاي عرضه شده در بورس مشتري ندارد.
وي افزود: مقدار 2 ميليون و 200 هزار تن شكر در كشور مصرف داريم كه يك ميليون و 600 هزار تن در كشور توليد و 600 هزار تن را از طريق واردات تامين مي كنيم.
این گزارش حاکی است در جلسه مشترك شوراي مديران سازمان جهاد كشاورزي و مديران و كاركنان شركت غله و خدمات بازرگاني علاوه بر علي قنبري معاون وزير جهاد كشاورزي، حسين ايران‌شاهي، عضو هيات مديره و معاون اداري مالي، اللله‌كرم نصيري مديركل حوزه معاون وزير و داريوش عالي مدير حراست شركت بازرگاني دولتي ايران حضور داشتند، حشمت بهمني به عنوان مدير عامل جديد شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 12 معرفي و حكم خود را از قنبري دريافت كرد و از خدمات مهدي ملكي سرپرست پيشين اين شركت ظرف 18 ماه گذشته قدرداني و تشكر شد.
قنبری همچنین با صدور حکمی جداگانه مهدی ملکی سرپرست سابق را به عنوان عضو هیأت مدیره و معاون شركت غله لرستان منصوب کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس لرستان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر مسوول خبرگزاری فارس،" سعید سرشار" به‌عنوان سرپرست خبرگزاری فارس لرستان معرفی شد.
سرشار دانشجوی کارشناسی مدیریت است و سابقه فعالیت در خبرگزاری فارس، تسنیم و پایگاه خبری سفیر افلاک را در کارنامه خود دارد.
قابل ذکر است پیش‌ از این "الهیار محمودی" به مدت يك دهه این سمت را بر عهده داشت.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا