یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از افتتاح بیمارستان آیت‎الله بروجردی در آینده‎ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته،" هوشنگ بازوند" در بازدید از پروژه‏های شهرستان بروجرد با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان آیت‌الله بروجردی در طول 2.5 سال اخیر شتاب خوبی داشته از کارفرما، مشاور و پیمانکار این پروژه تقدیر کرد.
وی ادامه داد: در برخی از قسمت‏های این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بروجرد همکاری داشتند.
بازوند اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای 95 درصد است و امید می‌رود برابر زمان‎بندی قبلی و در آینده‎ای نزدیک افتتاح شود.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: با پیگیری‏های دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجهیزات این بیمارستان خریداری‌شده که بخشی از آن‌ها در خرم‎آباد و بخشی دیگر در بروجرد است.
بازوند افزود: بناست یکی دو بخش این بیمارستان افتتاح و تجهیز شود.
وی یادآور شد: برای افتتاح همه بخش‎های بیمارستان نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی است.
بازوند درباره آخرین وضعیت پل رودکی شهرستان بروجرد نیز گفت: پیمانکار این پروژه پیگیر است تا کار نصب پل انجام شود، قرارداد این پروژه با دفتر فنی استانداری لرستان منعقد شده است.
وی گفت: پروژه پل رودکی مشکل تخصیص برای خرید مواد اولیه دارد که در این هفته مشکل تخصیص آن نیز حل خواهد شد.
بازوند اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‏هایی است که عملیات اجرایی آن بسیار طول کشیده که به دفتر فنی استانداری محول شده تا قسمت نصب تیرها و سپس بتن‌ریزی پس از نصب انجام شود.
استاندار درباره وضعیت مصلای شهرستان بروجرد نیز یادآور شد: این پروژه نیز پیشرفت خوبی دارد و نیازمند تخصیص مجدد است که باید این تخصیص تزریق شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا