یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر ستاد انتخابات کشوراظهار داشت: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند هم‌زمان در کشور آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی پورعلی مطلق" در مصاحبه با صداوسیما گفت: طرح تغییر زمان نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در مجلس به تصویب رسید اما تاکنون ابلاغ نشده است و با توجه به اشکالی که شورای نگهبان به آن گرفته بعید است به این دوره از انتخابات برسد.
وی افزود: طبق تقویم انتخابات، نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال تا 6 فروردین 96 به مدت 7 روز انجام می‌شود و مقدمات آن کار نیز فراهم شده است.
پورعلی مطلق گفت: برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، داوطلبان صرفاً باید به فرمانداری‌ها و برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها داوطلبان باید به بخشداری‌های مستقل یا بخشداری‌های مرکزی مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی تأکید کرد: طبق قانون، نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستاد انتخابات کشور انجام نمی‌شود.
دبیر ستاد انتخابات گفت: نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه در این ستاد نیز ممکن است اما داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری صرفاً باید در ستاد انتخابات وزارت کشور نام‌نویسی کنند.
نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ساعت 24 دیشب به پایان رسید و 282 داوطلب از 4 حوزه انتخابیه اصفهان، مراغه و عجب‌شیر، اهر و هریس و بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت‌نام کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 ن.ر 1395-12-16 01:20
از 30 سی اسفند...
اسفند که 29 روز است
نقل قول کردن
#2 یافته ای 1395-12-16 10:51
به نقل از ن.ر:
از 30 سی اسفند...
اسفند که 29 روز است


سلام دوست عزیز.
امسال کبیسه است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا