یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌ جمعه الیگودرز گفت: اگر امروز نظام پابرجاست درنتیجه خلوص نیت و توکل ملت به خدا و رهبری مقام معظم رهبری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "محمدعلی ارزنده" امام‌جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در سه سال گذشته گفت: همه انسان‌ها باید در رفتار و سخن گفتن خود مراقبت ایجاد نمایند و افراد سیاسی بیش از دیگران لازم است به این موضوع توجه نمایند.
وی افزود: رئیس‌جمهور در پاسخ به لزوم توجه به نهی از منکر و امربه‌معروف عنوان داشت ما مسئول بهشت و جهنم مردم نیستیم که این رد صریح دستورات قرآن است.
امام‌جمعه الیگودرز گفت: روزی دیگر رفع تمام مشکلات کشور را درگرو توکل به کدخدا می‌دانند و بجای خدا به کدخدا توکل می‌نمایند.
وی افزود: اما امروز چه شده است که جناب رئیس‌جمهور یاد خدا افتاده است و در سفر به اهواز برای بررسی مشکلات زیست‌محیطی عنوان می‌دارد خشک‌سالی و گردوخاک و وضعیت موجود نتیجه انجام منکرات و عذاب الهی است.
ارزنده بیان کرد: عذاب الهی درنتیجه عملکرد شماست که بجای خدا به کدخدا توکل نمودید و این منکر خودتان را به گردن مردم مظلوم خوزستان که با مصائب بسیاری زندگی می‌کنند نیندازید.
وی افزود: متأسفانه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که انسان خجالت می‌کشد در جامعه اسلامی این‌گونه ریخت‌وپاش می‌شود و کسانی که در کلماتشان خودشان را به امیرالمؤمنین وصل می‌کنند این‌گونه هزینه سفر یک‌روزه می‌نمایند.
امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی حقوق‌های نجومی گفت: حقوقی که تا پیش از تصویب در مجلس ۲۰ میلیون تومان بود توسط مجلس به ۲۴ میلیون تومان قانونی افزایش یافت‌.
وی بابیان به اینکه این چه برخوردی بود که با حقوق‌های نجومی شد افزود: اکثر نمایندگان مجلس با این اقدامشان منکر انجام دادند.
ارزنده گفت: انسان خجالت می‌کشد وقتی نماینده‌ای عنوان می‌کند مردم اگر گرفتار هستند کلیه فروشی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان صورت می‌گیرد مردم بروند کلیه خود را بفروشند که باید گفت ننگ بر این نماینده مجلس با سخنانی که ابراز می‌دارد و یا مشاور رئیس‌جمهور بجای رسیدگی به وضعیت فقیران پیشنهاد عقیم شدن آن‌ها را می‌دهد.
وی افزود: این نظام اگر امروز پابرجاست به خاطر خلوص مردم و توکل به خدا و رهبری مقام معظم رهبری است و بی‌شک تداوم دارد تا به دست صاحب اصلی‌اش برسد.
 امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به هفته درختکاری اظهار داشت: مردم در کاشت درخت و نگهداری آن‌ها توجه نمایند و منابع طبیعی هم در وارد نمودن و توزیع درخت اقلیم را در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 فیروز 1395-12-13 15:46
:-x افرین به امام جمعه انقلابی ونترس
نقل قول کردن
#2 م 1395-12-13 20:11
درود بر ریس جمهور محبوب و معقول. دوسش داریم
نقل قول کردن
#3 سروش 1395-12-13 20:53
به نقل از فیروز:
:-x افرین به امام جمعه انقلابی ونترس

دقیقا پس نتیجه میگیریم آلمان فرانسه ایتالیا و ایتالیا بهتربن دولت رو دارند که اینقدرسرسبز هستند احسن
نقل قول کردن
#4 حسن شاقلی 1395-12-14 00:14
انتقاد کردن از دولت خیلی خوب ولی به شرط اینکه فصلی نباشه
نقل قول کردن
#5 سیا 1395-12-14 04:13
امام جمعه نترس؟!!
ایشون مگه قراره از کسی هم بترسه ؟!درسته مشکل از دولت بوده اما نه دولت روحانی بلکه دولت های احمدی نژاد که تاریخ در مورد میزان زیان به مملکت و مردم قضاوت میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا