یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دانشگاه لرستان خود را آماده می‌کند تا دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان را برگزار کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اولین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان لرستان به تاریخ 24 و 25 اردیبهشت‌ماه 94 برگزار شد.
رویکرد دولت تدبیر و امید، تقویت فضای کسب‌وکار و حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی با محوریت بخش خصوصی است؛ در این کنفراس از سفیران کشورهای خارجی نیز دعوت‌شده است تا شرکت کنند و پل‌های سرمایه‌گذاری خارجی، تقویت شود. از اولویت‌های سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، تقویت دیپلماسی اقتصادی است.
 کنفرانس، با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
 در روزهای 31 فروردین و اول اردیبهشت‌ماه 96، دانشگاه لرستان، میزبان این کنفرانس خواهد بود. ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه‌ای استان لرستان برای شرکت‌کنندگان که عمدتاً سرمایه‌گذاران هستند معرفی می‌شود.
 سامانه‌ی اینترنتی این کنفرانس به آدرس http://iciopl2.lu.ac.ir/fa/ نیز از همین روزهای نخستین اسفندماه راه‌اندازی شده است. کنفرانس بخش مقالات علمی هم دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن چگونگی ارسال مقالات به آدرس اینترنتی کنفرانس، بروند.
 
کنفرانس، محورهای متعددی دارد ازجمله:
 
صنایع بزرگ؛ صنایع کوچک؛ معدن و صنایع‌معدنی؛ صنایع کشاورزی؛ گیاهان دارویی؛ بهره‌برداری پایدار و اصولی از مراتع؛ صنایع تبدیلی دارویی؛ صنایع تولید انرژی تجدید پذیر؛ صنعت گردشگری؛ نفت و گاز؛ منابع آب؛ صنعت فناوری اطلاعات.
 
دانشگاه لرستان، هشت کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن کنفرانس، تشکیل داده و. برگزاری جلسات مدیران دانشگاه لرستان برای برنامه‌ریزی‌های مقدماتی، نیز آغازشده است.

 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-12-09 15:22
اگه صدا و سیمای لرستان اقدام به پخش مستقیم این کنفرانسها کند تاثیر زیادی در اگاهی مردم دارد دید مردم هم در حوضه اقتصاد بازتر میشه .
نقل قول کردن
#2 سپهر از خرم آباد 1395-12-09 20:30
قرار بود امسال یک همایش بین المللی فقط با محوریت صنعت گردشگری در لرستان برگزار بشه جهت معرفی ظرفیت های توریستی این استان به جهانیان، اما نشد! هنوز که هنوزه یه هتل5ستاره نداریم تا از شخصیت های مهمی که به لرستان و شهر باستانی خرم‌ آباد میان میزبانی کنیم بعد انتظار داریم بشیم مقصد گردشگری...
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1395-12-09 23:04
تو رو به خدا پی گیر هتل های کلنگ زده شده در این شهر باشید. چرا متخصص کلنگ زنی بی ثمر شده اند مسولین بی مسولیت خرم آباد.
نقل قول کردن
#4 آباد و خرم 1395-12-10 06:27
همه باید دست به دست هم دهیم و دوباره لرستانات را بوجود آوریم.لر پایتخت قومیتها
نقل قول کردن
#5 کاندیدا 1395-12-10 08:29
از بیست سال پیش تا امسال و احیانا تا پنجاه سال آینده؛ سال بدون برگزاری سمینار یا جلسه یا هم اندیشی یا جدا جدا اندیشی با موضوع ((فرصت سرمایه گذاری در لرستان)) ندیدیم و نخواهیم دید.
نتیجه :
1- یا فرصت سرمایه گذاری نداریم.
2- یا سرمایه گذار در کشور نداریم.
3- یا مدیریت استفاده از سرمایه نداریم.
4- یا مدیریت جلب سرمایه گذار نداریم.
خلاصه یه جای کار می لنگه!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا