یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: برای ساماندهی حریم امامزاده زید بن علی (ع) خرم‌آباد به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "احسان والی‌زاده"  روز دوشنبه نهم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: برای آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی (ع) به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیازمندیم.
وی اضافه کرد: بر اساس بررسی‌ها ۹۰ باب مغازه در اطراف حرم امامزاده زید بن علی (ع) خرم‌آباد وجود دارد که برای آزادسازی این امامزاده باید تخلیه شوند.
والی‌زاده ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه مرکز متعهد به اختصاص یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به آزادسازی حرم امامزاده زید بن علی (ع) شده است.
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان یادآور شد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دیگر از طرف دولت محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1395-12-09 12:44
چند سال یا چند دهه دیگر منتظر بمانیم؟! ساماندهی حریم امامزاده زیدبن علی مثل قلعه باستانی فلک الافلاک از مطالبات دیرینه مردم خرم آباد است اما تا کنون هیچ کدامشان محقق نشده.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-12-09 15:36
یعنی با 2/5 میلیارد اطرافش ازادسازی میشه ؟باور می کنید ؟
نقل قول کردن
#3 خرم ابادی 1395-12-10 15:23
باز هم یک اتفاق بد در شهر خرم اباد،با از بین رفتن بازار روز بخشی از فرهنگ و هویت خرم اباد از بین میرود و از طرفی تعداد بیشماری از همشهری هایمان بیکار میشوند ,کاش به جای این کارهایی که ریشه فرهنگی مردمی خرم ابادی مردم را میزند کمی به فکر رونق زایی بودن نه رونق زدایی.هر مغازه حداقل دو یا سه خانواده را تامین میکند که با این مبلغ ذکر شده یعنی نابودی حدود 300 خانواده و از طرفی به نظر من در این صورت ممکنه که برای نماز خوندن توی حرم مشکل شرعی ایجاد بشه ،خرید غیر از قیمت عرف بازار یعنی غصب و زمین غصبی نماز ندارد
طبق گفته های بالا قیمت هر مفازه را یک دهم قیمت واقعی ان کارشناسی کرده اند که این یعنی غصب قانونی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا