یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌ لرستان را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سید امیرمحسن ضیائی، در حکم انتصاب صارم رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر لرستان آورده است: «در اجرای بند "د" ماده 10 اساسنامه جمعیت و بر اساس صورت‌جلسه مورخ دهم بهمن ماه 1395 هیات مدیره جمعیت هلال‌احمر استان و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان» منصوب می‌شوید.
با عنایت به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به ماموریت‌ها، اهداف و وظایف جمعیت، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه و بهبود عملکرد مجموعه و ارتقاء سطح خدمات جمعیت در استان به‌کار گیرید.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»
به عنوان مدير عامل جدید جمعیت هلال‌احمر لرستان منصوب شد.
شایان ذکر است مراسم تکریم و معارفه "صارم رضایی" صبح چهارشنبه ششم بهمن‌ماه 1395 با حضور معاون مدیر عامل سازمان هلال احمر کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در سالن جمعیت هلال احمر استان برگزار شده بود.
رضایی که اصالت کوهدشتی دارد، کارشناس ارشد مدیریت است و پیش از این به عنوان معاون عملیات و برنامه‌های بشر‌دوستانه جمعیت هلال ‌احمر کشور فعالیت داشت.
رضايي جای‌گزین حسين‌رضا مرادي شده بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر رضاپناه 1395-12-09 11:39
سلام
دلیل تاخیر در ارسال خبر؟
خیلی گدشته!
==============
یافته: انتصاب قبلن بوده و حکم قطعی روز گذشته ابلاغ شده است.
نقل قول کردن
#2 فعال محیط زیست 1395-12-09 13:37
افرین به کوهدشتی های عزیز ... ما لرستانی ها اگه عزیزان همتبار کوهدشتی رو نداشتیم کلا در توسعه نیافتگی باقی مانده بودیم نه اینکه باقی استان فعلا در مقطع نهضت سواد آموزی طی طریق می کنیم.
نقل قول کردن
#3 شهروند بدبخت 1395-12-09 22:44
فعلا دنیا به کام یک شهر که اون بالا نفوذ دارن. این همان موضوعی بود که داد آقای ملکشاهی راد نمای خرم اباد رو دراورده گروهی که میشینن بر استان مدیر جابه جا میکنن که گویا اغلب مال یک شهر خاص هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا