یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: برای اجرای عملیات توسعه فرودگاه خرم‌آباد 52 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که در بخش‎های مختلفی چون افزایش طول باند، سیویل ورک، استریپ‎سازی و زه‎کشی و از محل اعتبارات استانی در حال اجرا است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "غلامرضا بنی‎صدر" با اشاره به حضور استاندار لرستان در فرودگاه خر‌م‌آباد و بازدید وی از طرح فاز دوم ساخت اپرون این فرودگاه گفت: در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت پروژه و مشکلاتی که در آن وجود دارد ارائه شد.
وی افزود: هوشنگ بازوند پس از شنیدن گزارش فعالیت‌های انجام شده، قول دادند برای تسریع در اجرای پروژه و رفع مشکلات موجود با پیمانکار صحبت و هماهنگی صورت گیرد.
‌مدیر فرودگاه خرم‌آباد در مورد پروژه ساخت اپرون گفت: اپرون در مساحتی به وسعت 29 هزار مترمربع در حال ساخت است که یکی از بخش‎های مربوط به طرح جامع توسعه فرودگاه خرم‌آباد محسوب می‎شود. این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن به اتمام رسیده و امکان پارک و مسافرگیری هواپیما فراهم شده است و اکنون در فاز دوم آن قرار داریم.
بنی‌صدر در مورد طرح جامع توسعه این فرودگاه گفت: در کل برای اجرای عملیات توسعه فرودگاه خرم‌آباد 52 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که در بخش‎های مختلفی چون افزایش طول باند، سیویل ورک، استریپ‎سازی و زه‎کشی و از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.
شایان ذکر است استاندار لرستان در این بازدید، بر ضرورت تسریع در انجام پروژه‌های باقیمانده از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تأکید کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-12-08 16:52
فرودگاه لازمه پیشرفت وتوسعه همه جانبه است اما ترمینال هم واجبه
نقل قول کردن
#2 لربختیاری 1395-12-08 16:54
زیر گذر بهارستان رو درست کن آقای بازوند..دوساله هیچ پیشرفتی در این پروژه دیده نمیشه
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1395-12-08 18:19
قبلا اعلام شده بود طول باند فرودگاه برای هواپیماهای پهن پیکر مهیا شده است و کلی زمان صرف شد
الان دوباره طرح توسعه فرودگاه و....
نقل قول کردن
#4 سپهر از خرم آباد 1395-12-08 18:35
با اجرای طرح توسعه، سطح فرودگاه خرم آباد بین المللی شده.چرا برای برقراری پروازهای خارجی در این فرودگاه اقدام نمی شود؟!یعنی این همه هزینه شد و تنها فرودگاه لرستان چند ماه به تعطیلی مطلق کشیده شد فقط برای برقراری پرواز خرم آباد-شیراز؟!
نقل قول کردن
#5 غلی 1395-12-08 20:46
پرواز واسه اصفهان بزارن
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1395-12-09 08:05
به نقل از کوکلا:
قبلا اعلام شده بود طول باند فرودگاه برای هواپیماهای پهن پیکر مهیا شده است و کلی زمان صرف شد
الان دوباره طرح توسعه فرودگاه و....


عزیز ادامه همان برنامه است طول باند افزایش داده شد حالا بقیه کارهاش مثل زه کشی -افزایش فضای ترمینال و غیره مانده که به مرور انجام میشه الان هواپیماهای بزرگ می تونند بیان خرم اباد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا