یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: باهدف کنترل و آماده‌سازی مجاری عرضه سوخت و به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی و جلب رضایت شهروندان طرح نظارت نوروزی در جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شود.
http://yaftenews.ir/images/stories/93-7.8/sokht.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "پیمان بهرامی " در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۳۹۶ و فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ضرورت آمادگی لازم شرکت در ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی، گروه‌های نظارتی مشترک شرکت، تحت عنوان طرح نظارت نوروزی در کلیه مجاری عرضه استان بازدید به عمل می‌آورند.
وی افزود: در این رابطه ترتیبی اتخاذشده است تا با بهره‌مندی از تجارب سنوات گذشته و اهتمام بایسته در تمامی جهات اجرایی و عملیاتی و با استفاده از توان و همت همکاران، وضعیت مجاری عرضه به‌طور مستمر مورد نظارت و پایش قرارگرفته و بر ارتقاء سطح کیفی مجاری عرضه اهتمام جدی به عمل آید.
بهرامی بابیان اینکه این اقدام در راستای یکسان‌سازی اقدامات شرکت در سطح استان هست و جلب رضایت مردم عزیز استان، مستلزم تداوم خدمات، ارائه سرویس‌دهی مناسب و ارتقاء سطح کیفی خدمات است گفت: این طرح در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله نخست آن از ۷ اسفند آغاز  و به‌طور مستمر تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۶ به‌منظور رسیدگی و رفع نواقص و اشکالات احتمالی در جایگاه‌ها و اطمینان از خدمات‌دهی مطلوب ادامه خواهد داشت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۲۷ آماده دریافت هرگونه سؤال، انتقاد و پیشنهاد است و همچنین نرم‌افزار پمپ‌بنزین یاب جهت دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه‌ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان قابل‌دسترسی و دانلود است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 جوان 1395-12-07 17:40
لطفا سرویس های بهداشتی و نمازخانه تمیز داشته باشند

متاسفانه به شهرهایی دیگه میری سرویس تمیز و جالب

لرستان یاندارن یا کثیف و فاقد مایع دستشویی و غیره و غیره هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا