یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به طور جدی پیگیر اصلاح مهندسی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان الیگودرز و رفع کمبودها خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه پنجشنبه 5 اسفندماه، تصادف زنجیره‌ای بین سه خورد پژو پارس، ال ۹۰ و پراید در محور الیگودرز به خمین گردنه قره کهریز که پایان محدوده الیگودرز ودر مرز خمین قرار دارد دو نفر را به کام مرگ فرستاد. همچنین بر اثر این تصادف پنج نفر مجروح که پس از وقوع تصادف بلافاصله عوامل امدادی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای هلال‌احمر به محل اعزام و رهاسازی مجروحین را آغاز نمودند و انتقال مجروحین توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) انجام شد و سپس رهاسازی اجساد با حضور عوامل آتش‌نشانی جهت جلوگیری از حریق انجام گرفت.
محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خانه ملت در رابطه با این حادثه ضمن اظهار تأسف از کشته و زخمی شدن 7 تن از شهروندان در برخورد سه دستگاه خودرو در محور الیگودرز به خمین گفت: جاده‌های الیگودرز با نقاط حادثه‌ساز به مصیبتی دردناک برای مردم منطقه تبدیل شده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث جاده‌ای در کشور باعث کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان می‌شود و متأسفانه شهرستان الیگودرز به دلیل فقدان زیرساخت‌های مواصلاتی مناسب از این ناحیه لطمه خورده است.
وی با تاکید بر این موضوع که این چندمین حادثه تصادف مرگ‌بار است که در سال جاری و در محور الیگودرز به خمین رخ می‌دهد در ادامه افزود: استان لرستان که از مناطق محروم محسوب می‌شود و شهرستان الیگودرز رتبه هشتم را در میان نه شهر این استان دارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس گفت: الیگودرز در شاخص مجموع طول جاده‌ها به مساحت شهرستان از شهرستان‌های با رتبه بسیار پایین کشور است و این در حالی است که دولت نسبت به ارتقاء و بهبود این شاخص در این شهرستان محروم و فراموش‌شده بی‌توجه است.
خدابخشی با انتقاد تلویحی از وزارت راه و شهرسازی گفت: رایزنی‌هایی برای بهبود وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان لرستان و شهرستان الیگودرز صورت گرفته بود اما وعده‌های دولت هنوز عملیاتی نشده است.
نماینده مردم الیگودرز اظهار داشت: فقدان آنتن دهی مناسب در کنار نبود تجهیزات امدادرسانی از دیگر کمبودهایی است که در سوانح جاده‌ای برای مردم الیگودرز ایجاد دغدغه کرده است.
این نماینده مجلس دهم با ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده در این تصادف تأکید کرد: در مجلس به طور جدی پیگیر اصلاح مهندسی نقاط حادثه‌خیز شهرستان الیگودرز و رفع کمبودها خواهم شد.

دیدگاه‌ها  

#1 مسافر 1395-12-07 14:45
جاده الیگودرز اصفهان یادتون نره
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-12-07 14:48
نماینده محترم جاده الیگودرز به اصفهان افتضاح است تا جایکه به استان ما مربوط میشه جاده باریک و حادثه خیزیه متاسفانه هیچ توجهی نمیشه لطفا یه سفر از این مسیر داشته باشید اکه در دوران نمایند گیتان این جاده را چهار بانده کنید و راه اهن الیگودرز به اصفهان راه انداز ی
کنید تا ابد دغای خیر مردم با شماست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا