یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در انجام کار خیریه کمیت نیاز نیست و کیفیت اهمیت دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌اله خجسته‌پور" در مراسم گل‌ریزان خیریه همای رحمت با اشاره به اینکه همه ما امکان شناخت و دسترسی به نیازمندان را نداریم، گفت: موسسات خیریه حلقه واسطه بین انفاق کنندگان و کسانی که مستحق دریافت انفاق هستند می‌باشند.
وی با بیان اینکه حاضرین در مراسم با پای دل در این وادی قدم نهاده‌اند، گفت: امیداست تمامی عزیزان حاضر در این مراسم سفیران کار خیر و بخصوص کارهای موسسه خیریه همای رحمت باشید.
معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به نام موسسه خیریه همای رحمت که اشاره به نام مولای متقیان علی (ع) دارد عنوان کرد: علی (ع) بزرگ‌مردی بود که در همه حال حتی در رکوع مشغول کمک به ایتام و مستضعفین بود.
وی با اشاره به فعالیت عیاران در گذشته گفت: کارهای خیر و تشکل‌های مردمی در کشور ما پیشینه‌ای به درازای تاریخ این و مرزوبوم دارد.
خجسته پور با بیان اینکه با گذشت زمان و تغییر شیوه‌های زندگی روش‌های کار خیر و کمک به نیازمندان هم متفاوت بوده، اظهار داشت: در روزگار اخیر، خیرین در سازمان‌های مردم‌نهاد یاسمن‌ها در جهت رفع و رجوع آسیب‌های اجتماعی دور هم جمع می‌شوند که نمونه بارز آن موسسه‌های خیریه می‌باشد.
وی با اشاره به فعالیت موسسات خیریه مختلف در شهرستان خرم‌آباد و استان لرستان برای کمک به هم نوع، اظهار داشت: باید خدمت به هم نوع را در اولویت قرار دهیم و این کمک لزوماً کمک مادی نیست و گاهی می‌توان با قلمی یا قدمی و یا درهمی کمک کرد.
وی افزود: ضمن تشکر از متن جالب و ارائه ارزنده بیانیه، توسط آقای بسطامی، این بیانیه حجت را بر ما تمام کرده و برخی اوقات فرد نیازمند یک هم‌نشین و سنگ صبور برای درد دل کردن است.
معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به اهمیت ارائه طریق و مشاوره برای برخی افراد، گفت: چه بسا افرادی که به عنوان عنصر نامطلوب جامعه شناخته می‌شوند با داشتن یک راهنما و مشاور خوب به این سرنوشت دچار نمی‌شدند.
 وی افزود: در این موارد نیاز است به عنوان یک مشاور امین در کنار آن‌ها باشیم و ضمن شنیدن راز دل راه دل را هم به آن‌ها نشان دهیم.
خجسته پور با بیان اینکه برخی افراد علاوه بر انفاق، ایثار هم می‌کنند که بالاترین آن‌ها ایثار جان است، اظهار داشت: شهدا سینه خود را آماج گلوله در حراست از میهن، مردم و دین خود قراردادند.
معاون سیاسی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم به مقام قرب الهی برسیم باید از خود عبور کنیم، اظهار داشت: انفاق نه‌تنها از مال انسان کم نمی‌کند بلکه برکت را به مال انسان می‌آورد.
خجسته پور با اشاره به اینکه همه ما امکان شناخت و دسترسی به نیازمندان را نداریم، گفت: نیاز است مؤسسات خیریه حلقه واسطه در بین کسانی که می‌خواهند انفاق کنند و کسانی که مستحق دریافت انفاق هستند باشند.
وی افزود: موسسه خیریه همای رحمت با تعریف شیوه و روش معین، می‌خواهد حلقه واسطه بین انفاق کنندگان و مستحقان باشد و امید است حاضرین در مراسم و خیرین هم استانی یار و یاور اینان در این راه باشند.
شایان ذکر است همایش گل‌ریزان موسسه خیریه همای رحمت برای کمک به کودکان بی‌سرپرست عصر پنج‌شنبه در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و مردم نیک‌اندیش خرم‌آبادی در مجتمع شهید آوینی برگزار شد.
در بخشی از این مراسم بیانیه و اهداف موسسه خیریه همای رحمت توسط مدیر عامل این موسسه یاسر بسطامی قرائت و در و در پایان کمک‌های خیرخواهانه حاضرین در جمع‌آوری گردید.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا