یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور راهبردی اورژانس کشور گفت: تعداد 9 پایگاه توسط ستاد امداد نوروزی در لرستان تجهیز شد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، "بهزاد خسروی" در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی الیگودرز با اشاره به بازدیدها و بررسی‌های صورت گرفته گفت: در سطح استان تعداد 3 هزار مأموریت داشته‌ایم که از این تعداد 10 هزار مأموریت‌های ترافیکی و مابقی مأموریت‌های غیر ترافیکی بوده است.
 وی با اشاره به اینکه در لرستان 58 پایگاه سطح جاده‌ای را پوشش داده است افزود: در کل کشور تعداد 20 پایگاه هوایی تأسیس شده که سهم لرستان 2 پایگاه هوایی است و اگرچه با نرم جهانی فاصله دارد اما نسبت به کشور وضعیت مطلوبی دارد وی با تأکید بر لزوم آگاهی مردم جهت چگونگی استفاده از اورژانس گفت: این اورژانس به‌صورت رایگان و برای افرادی که واقعاً نیازمندند باید مورداستفاده قرار گیرد.
خسروی گفت: متأسفانه تعداد بیماران تریاژ سطح یک و دو که به بیمارستان مراجعه می‌کنند با تعداد بیمارانی که سطح یک و دو تریاژ دارند و به‌وسیله اورژانس منتقل می‌شوند مغایرت دارد که در این رابطه لازم است مردم آگاهی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه 9 پایگاه در سطح استان توسط ستاد امداد نوروزی تجهیز شده است افزود: در سطح شهرستان‌ها بهترین کیفیت لازم را به گردشگران ارائه خواهد داد. وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته وضعیت احداث پایگاه‌ها را بررسی کرده و نقاطی را در نظر گرفته‌ایم که تا پایان سال و یا اوایل سال 96 انجام خواهد شد.
خسروی به اختصاص بالگرد به اورژانس شهرستان الیگودرز اشاره نمود و افزود: بررسی‌های اولیه جهت احداث آشیانه در این پایگاه صورت گرفته و در سال آینده آشیانه بالگرد تکمیل خواهد شد.
 
الیگودرز چشم‌انتظار پزشکان متخصص است
الیگودرز برای حضور پزشکان متخصص در این شهر لحظه‌شماری می‌کند.
"محمد خدابخشی" نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اقدامات خوبی در شهرستان انجام‌شده اما همچنان مشکلاتی در این حوزه پابرجاست که مهم‌ترین نیاز فعلی اختصاص اعتباراتی برای احداث اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و همچنین در لزوم حضور پزشکان می‌باشد که انتظار داریم در خصوص تامین نیازهای الیگودرز همکاری شود.
وی افزود: متخصص چشم‌پزشکی به‌زودی در الیگودرز به‌صورت دائم مستقر خواهد شد و همچنین درصدد جذب متخصص حلق و گوش و بینی به‌صورت دائم در این شهرستان هستیم.
 
الیگودرز قطب درمانی لرستان می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: با اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان شده الیگودرز به یکی از قطب‌های درمانی لرستان تبدیل خواهد شد.
«کوروش ساکی» در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی الیگودرز گفت: امروز در شهرستان الیگودرز درمانگاه تخصصی ۱۷ شهریور، بخش‌های جراحی مغز و اعصاب و لاپاراسکوپی و بخش‌های جانبی و مورد نیاز قلب و مغز و اعصاب و اطفال با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 وی با اشاره به اقداماتی که در این شهرستان انجام شده افزود: همچنین در حوزه اورژانس و تأمین خودروها سه دستگاه آمبولانس مجهز به این شهرستان اختصاص‌یافته است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده افزود: مشکل دانشکده پرستاری الیگودرز کمبود اعتبارات است که برای رفع این مشکل پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 شایان 1395-12-05 19:41
معمولا مرکز استان باید قطب پزشکی و همه چیز باشه .کلان در این استان همه چیز پخش و پلا است.که این باعث شده مانند استانهایی که اینگونه هستند پیشرفته نباشند در دید ملی.
نقل قول کردن
#2 ستار 1395-12-05 19:48
با سلام شما زحمتکشان عرصه خبر:ضمن خسته نباشی به پرسنل و مدیریت هلال احمر
نقل قول کردن
#3 زاهد نظری 1395-12-05 19:59
درود بر دکتر خسروی مرد خستگی ناپذیر
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1395-12-05 20:52
دکتر ساکی سرمایه ارزشمندی برای استان است و همچنین خسروی عزیز یک لر با تعصب و پشتکار خوب در کشور هستند جناب خسروی فعالیت شما در ایران خودرو دیزل و تعصب لری شما باعث افتخار است کاش آقای ... که الان در شرکت ایران خودرو دیزل و در جایگاه شما هستند به اندازه شما تعصب لری داشتند ولی متاسفانه اینچنین نیست
نقل قول کردن
#5 اهورا 1395-12-06 01:55
متاسفانه کل استان از نظر امکانات وتجهیزات پزشکی زیر صفر هست وپزشک متخصص که خیلی کم هست مثلا برای گوش حلق وبینی رفتم پیش دکتر متخصص چون عمل این حقیر انحراف بینی بود وبرای پزشک صرف نمیکرد از عمل این حقیر سر باز زد وگفت فعلا نیاز به عمل ندارم جالب اینجاست تو تهران سریع دستور بستری برای عمل من صادر شد اما چون پزشک در عمل بینی پول زیادی کسب میکرد وقت عمل من رو نداشت یا باید زیر میزی تقدیم میشد اقای ساکی به جای ساخت سردرب دانشگاه علوم پزشکی فکر پزشک متخصص وتجهزات برای بیمارستانهای استان باش
نقل قول کردن
#6 کوکلا 1395-12-06 21:03
آقای این حقیر هر کاری جای خودش را دارد پس دانشگاه سر در نداشته باشد آقای ??? نمی تواند به زور دکتر متخصص از تهران و جاهای دیگر جذب کند حتمآ لرستان برای دکتر های متخصص درآمد ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا