یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم ما انتخابات است گفت: موسسات مردم‌نهاد در معرفی افراد متخصص و دلسوز نقشی تأثیرگذار دارند.
به گزارش مهر، اسد عبدالهی ظهر چهارشنبه در جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد با اشاره به نقش مردم در جامعه اظهار داشت: کارهای بزرگ را تنها مردم می‌توانند انجام دهند.
وی با بیان اینکه توسعه ‌یافته‌ترین جامعه و توسعه‌نیافته‌ترین جوامع را اگر نگاه کنیم نقش اصلی مردم را در هر دو جامعه خواهیم دید اضافه کرد: برای تغییر یک جامعه و بهتر شدن امور آن جامعه باید فرهنگ و هنجارهای آن جامعه تغییر و بهبود یابد.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه بر اساس هنجارها کارها انجام می‌گیرند و اگر بخواهیم تغییری انجام دهیم باید ابتدا در حوزه فرهنگی تغییر ایجاد شود گفت: در خصوص سازمان‌های مردم‌نهاد نیز ما در ابتدای کار هستیم اما برخی استان‌ها علاوه بر مؤسسات کمک به انسان‌ها مؤسسات کمک به حیوانات را هم دارند.
عبدالهی با اشاره به اینکه در این راه استان ما دیر شروع کرد و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز مشکلاتی هم دارند که برای حل این مشکلات داشتن اراده قوی و ریسک‌پذیری لازم است گفت: این مؤسسات باید روی پای خود بایستند و به خود متکی باشند، اما باید بستری فراهم شود که دلسرد نشوند.
وی با اشاره به نقش مهم این سازمان‌ها برای حل مشکلات مردم افزود: این مؤسسات بسیار مفید و سودمند هستند و کار ما را سبک‌تر کرده‌اند.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم ما، موضوع انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بوده که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مردمی است اضافه کرد: مردم با انتخاب درست خود می‌توانند باعث حل بسیاری از مشکلات شهر، استان و حتی کشور شوند.
عبدالهی با بیان اینکه موسسات مردمی می‌توانند افراد متخصص و دلسوزی را برای کاندید شدن معرفی کنند بیان داشت: فلسفه شورای شهر کمک فرهنگی است و باید این جلسات مستمر باشد.
وی با تاکید بر اینکه اگر دنبال حل مشکلات جامعه هستیم باید کار تبلیغی و کار کارشناسی انجام دهیم که لازمه آن صحبت کردن است و کار سیاسی نمی‌تواند چندان مفید باشد افزود: جمهوری اسلامی طی ۳۸ سال اخیر خیلی کارها برای رفع مشکلات مردم انجام داده اما مشکلات خیلی زیاد است.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه مشکل متکدیان، فقر اقتصادی، اعتیاد، فرار از منزل از جمله مشکلاتی هستند که گریبان گیر مردم استان است و باید برای حل این مشکلات راهکاری اندیشیده شود گفت: در این راستا با برگزاری مداوم این جلسات امکان حل این مشکلات بیشتر است.
عبدالهی با خطیر خواندن نقش موسسات مردمی اضافه کرد: باید میان چنین موسساتی و مردم مشارکت دوطرفه باشد و یک اعتماد دوطرفه باید برقرار باشد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی لاینحل نیست و هیچ جامعه‌ای هم بدون مشکل نیست اما هنر باید به سمت حل این مشکلات باشد و در این راه مؤسسات مردم‌نهاد نقش عدیده‌ای می‌توانند داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1395-12-07 09:13
پروژه اصلی شما باید مشکلات اقتصادی ومعیشتی جوانان بیکار خرم آباد باشد جناب فرماندار نه انتخابات ؛
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا