یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند از افزايش هزینه‌ها خبر داد و گفت: کلاس‌های گروه (ج) نیز حذف‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباسعلی باقری" در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان با اشاره به اين مطلب كه وظیفه ذاتی آموزش‌وپرورش تعلیم و تربیت است، گفت: ازآنجاکه سیستم گردشگری کشور به علت حجم بالای مسافران نمی‌تواند به‌ویژه در کلان‌شهرهایی مانند مشهد، اصفهان و شیراز پاسخگوي باشد، آموزش‌وپرورش در امر اسكان نوروزي حضور پيدا می‌کند.
وی تصريح کرد: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 شروع می‌شود که 20 درصد ظرفیت به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص دارد و اسکان نیز از روز 29 اسفند آغاز خواهد شد.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص هزینه‌های اسکان افزود: امسال بین 10 تا 12 درصد هزينه اسكان افزایش‌یافته است، همچنین کلاس‌های سطح سوم (ج) حذف‌شده و 80 درصد کلاس‌ها مربوط به گروه (الف) و 20 درصد گروه (ب) خواهد بود، درحالی‌که سال گذشته کلاس‌های گروه (الف) 30 درصد و گروه (ب) 50 درصد بود.
وی ادامه داد: 29 ميليارد تومان براي اسكان نوروزي فرهنگيان در نظر گرفته‌شده است كه 6 برابر سال گذشته است.

دیدگاه‌ها  

#1 معلم 1395-12-03 08:25
سلام تمام ادارات برا کارکنانش بهترین اسکان را رایگان می دهند بعضی غذا هم رایگان همراه با اسکان می دهند چرا آموزش و پرورش به معلمین رایگان که هیچ هرساله هزینه را اضافه می کند
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1395-12-03 08:53
برای ثبت نام حتمآ باید فرهنگی باشی یا همه قشرها می توانند ثبت نام کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا