یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: از ورود بدون پروانه چرا جلوگیری شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌االه  خجسته‎پور" در جلسه ساماندهی کوچ بهاره اظهار کرد: عشایر همدانی توجیه شوند که اجازه ورود به لرستان توسط عشایر غیربومی که مجوز چرا ندارند، داده نمی‎شود.
وی ادامه داد: امور عشایر و منابع طبیعی استان با سازمان‎های مربوطه استان همدان جلساتی را برگزار کنند که عشایر بدون پروانه چرا اجازه ورود به لرستان را ندارند.
خجسته‎پور اضافه کرد: اکیپ‎هایی به محل اتراق عشایر کوچ‌نشین همدانی در استان لرستان اعزام شوند تا از ورود غیرقانونی آنان به لرستان جلوگیری شود.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: فرمانداری پل‌دختر با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و منابع طبیعی در مبادی ورودی ایستگاه‎هایی بزنند تا از ورود عشایر غیربومی بدون پروانه چرا به استان جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث می‎شود که به مرور عشایر بدون مجوز به سمت استان لرستان کوچ نکنند و فرهنگ‎سازی در این خصوص انجام می‎گیرد.
خجسته‎پور افزود: خدمات آب‌رسانی و تحویل علوفه به عشایری که پشت دروازه‎های لرستان مانده‎اند بر عهده امور عشایری استان است.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: به عشایری که بدون مجوز و پروانه چرا به استان وارد می‎شوند اخطار داده شود چراکه از نظر قانون این کار آنان پیگرد قانونی دارد.
وی اظهار کرد: پایانه‎ها و راه‎آهن بر اساس تقویم کوچ، مجوز صدور کنند و البته در این بین عشایر بومی نیز فراموش نشود.

 
روابط عمومی استانداری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 قدرتی 1395-12-02 15:00
جلل خالق ،چرا کردن رو هم مجوزی کردن !
نقل قول کردن
#2 مسعودی 1395-12-02 16:59
خیلی کار خوبیه چون استانمون سه برابر ظرفیتش دام داره و مشکلات زیست محیطی به بار می اورند البته اگر اصولی اجرا شه
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1395-12-02 17:04
به نقل از قدرتی:
جلل خالق ،چرا کردن رو هم مجوزی کردن !

دلیلش اینکه با چرای بیش اندازه ،عشایر کوچ رو یی که به این استان میان ،مراتع رو در خطر نابودی قرار دادن ....و هر چی درخت ،درختچه ،بوته ،سبزه ،گل هست رو ریشه کن میکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا