یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت: قبل از دولت یازدهم در استان لرستان تنها 21 حزب مجوز فعالیت داشت که این آمار در دولت تدبیر و امید به 27 حزب رسیده است.
27 حزب مجوزدار در لرستان فعالیت دارد
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل ایرنا، ناهید پرویز پور روز شنبه در آیین معارفه بخشدار جدید بخش فیروزآباد شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری افزود: قبل از دولت یازدهم کشور از نظر سیاسی و در ابعاد داخلی و بین الملی با چالش های فراوانی مواجه بود.
وی با بیان اینکه پرونده ایران در شورای امنیت بود، اظهار کرد: در بخش سیاست خارجی تحریم های سنگینی علیه ایران وضع شده بود که با تدبیر و تلاش شبانه روزی دولت یازدهم شاهد شکل گیری برجام بودیم و به این ترتیب طرح ایران هراسی و تحریم های ظالمانه از کشورمان برداشته شد.
پرویزپور افزود: در بعد سیاست داخلی شکافی بین سران قوا ایجاد شده بود که این امر اتحاد و همدلی مردم را با مشکل مواجه می کرد و همچنین در آن دوران فاقد فضای سیاسی باز بودیم و احزاب و جریانات سیاسی کمتر شکل می گرفتند.
وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور گفت: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم نرخ ارز به صورت لحظه ای افزایش می یافت و با تورم 41 درصدی، رکود بر کشور حاکم بود.
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان افزود: به رغم درآمدی افزون بر هفت هزار و 200 میلیارد ریال متاسفانه سهم لرستان بسیار ناچیز بود.
وی با اشاره به اقدامات مناسب استاندار لرستان در راستای توسعه این استان گفت: توسعه فرودگاه و خطوط هوایی لرستان برای جذب گردشگر و سرمایه گذار، توسعه چهارخطه های استان، گازرسانی به بیش از 600 روستا و ساخت برج امید زاگرس از جمله اقداماتی است که در این دولت انجام شده و زمینه شکوفایی استان را فراهم کرده اند.
وی در خصوص انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات سال آینده برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.
پرویز پور افزود: انتظار می رود بخشدار جدید فیروزآباد با همکاری و با درایت خود بتواند در زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند در شهرستان سلسله همکاری کند.
 در روستاهای دارای چهار نامزد، انتخابات شورا برگزار شود
فرماندار سلسله نیز در این آیین با بیان اینکه 30 روستا از 66 روستای بخش فیروزآباد شورا دارند، گفت: 45 روستای این بخش جمعیت بالای 20 خانوار دارند و با توجه به اینکه یکی از زمینه های تخصیص اعتبار وجود دهیاری و شورای روستا است امیدواریم در روستاهایی که چهار نفر نامزد دارند انتخابات شورا برگزار شود.
قدرت الله فلاح نژاد افزود: در بخش فیروزآباد کارهای خوبی در حوزه های مختلف مانند گاز رسانی، توسعه روستایی، راه ها و به ویژه تقاطع غیرهمسطح آغاز شده است که باید با برنامه ریزی این روند ادامه یابد و به سرانجام برسد.
وی خاطرنشان کرد: بخش فیروزآباد با 66 روستا برای توسعه و رونق نیازمند تلاش بیشتر است و واقع شدن دهستان غیر برخوردار قلایی در این بخش وظایف مدیران را سخت تر می کند.
فلاح نژاد با اشاره به انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در ابتدای سال 96 گفت: انتخابات سالم، حداکثری و قانونمند دستور کار تمام انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای برگزاری باشکوه، قانونمند و سالم افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو در شهرستان سلسله برگزار شد و در بخش فیروزآباد نقش بخشدار بسیار پررنگ بود.
در این مراسم از زحمات خنجری قدردانی و با قرائت حکم استاندار لرستان، نورعلی به عنوان بخشدار جدید فیروزآباد معرفی شد.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا