یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشين انتظامي لرستان از کشف کالای قاچاق 3 میلیاردی در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ علی احمدی تبار با بیان این خبر اظهار داشت: این محموله قاچاق شامل انواع لاستيک خارجی است که در شهر خرم‌آباد کشف‌شده است.
وی تشریح کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهی لرستان پس از دريافت خبری مبنی بر عبور یک دستگاه خودروی حامل قاچاق در محور آزادراه خرم‎آباد-پل زال، به محل اعزام‌شده و کامیون مذکور را توقیف کردند.
جانشين انتظامي لرستان خاطرنشان ساخت: طی بررسی‎های به‌عمل‌آمده مشخص شد که خودرو توقيفی حامل انواع لاستيک خارجی خودرو بوده است.
احمدی تبار بابیان این‌که در این رابطه یک نفر دستگیرشده است، افزود: این محموله از استان‎های جنوبی به مقصد پايتخت بارگيری شده بود که با هوشیاری و زحمات کارکنان اداره آگاهی لرستان به توقیف و به مقصد نرسید.
وی تصریح کرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی، به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

نتیجه تصویری برای کامیون لاستیک قاچاق

دیدگاه‌ها  

#1 اهورا 1395-11-30 00:02
چرا جلوی کالای قاچاق تو خود استان رو نمیگیرید حالا که این ماشین از جنوب آمده گیر کرده حتما سهم خودشو نداده تو مرکز استان آشکاردارن کالای قاچاق میفروشن اما چون پارتی کلفت دارند کسی کاری به کارشون نداره تمام وسایل برقی تو استان ما همه از یک جای خاص تو مرکز استان به صورت قاچاق تهیه میشه بدون حتی یک گیر دادن کوچیک آدرس جا رو بدم خدمتتون ریس ستاد مبارزه با کالای قاچاق برسید سمت سه راه خیابانی که میره به سمت روستای دارایی فروشگاه بزرگ کالای قاچاق ....اگه مردید جلوی اونها رو بگیرید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا