یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مشکلات لرستان با ایجاد فرودگاه، سد و آزادراه حل نمی‌شود!
به گزارش پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: این که درون ما مشکلاتی وجود دارد قبول داریم و می‌دانیم شهرداری‌های ما مشکلاتی دارند.
وی افزود: ولی شهرداری‌ها هم از طریق خود ما انتخاب می‌شوند چرا که ما به شورا رأی می‌دهیم و آن‌ها هم یک شهردار را انتخاب می‌کنند که بدون اجازه آن‌ها حق نداشته باشد آب بخورد.
استاندار لرستان با بیان این‌که شهردار تبریز حرف‌هایی را برای جذب سرمایه‌گذارمی گوید، خاطرنشان ساخت: شهردار خرم‌آباد هم می‌تواند چنین حرف‌هایی را بزند اما شورای شهر اجازه این کار را نمی‌دهد.
بازوند در ادامه با اشاره به پروژه برج دوقلوی کیو، اظهار داشت: روز اول شرکت کوثر جهت پروژه برج‌های دوقلو کیو ورود پیدا کردند و اعلام آمادگی جهت سرمایه‌گذاری کردند و گفتند بابت زمین این پروژه، 25 درصد سهم به شهرداری می‌دهیم.
وی افزود: هم‌زمان یک نفر از ارومیه آمد و گفت می‌خواهم یک سی تی سنتر راه‌اندازی کنم که ایشان گفت من 18 درصد سهم به شهرداری می‌دهم و آن را می‌سازم.
استاندار لرستان اظهار کرد: ایشان به من قراردادی نشان داد که شهرداری ارومیه با 17 درصد سهم با ایشان انعقاد کرده است.
بازوند با تأکید بر این‌که ما سرمایه‌گذار آورده‌ایم که 25 درصد به شهرداری سهم بدهد، تصریح کرد: بلایی نمانده که شهرداری بر سر این سرمایه‌گذار نیاورده باشد.
وی بابیان این مطلب، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار مذکور از این اداره به آن اداره می‌رود و هنوز که هنوز است شورای شهر مشکلش را حل نکرده است.
استاندار لرستان بابیان این‌که اعضای شورا از مردم هستند و ما خودمان به آن‌ها رأی داده‌ایم، افزود: اگر غیر از ما بودند و از شهر دیگر آمده بودند حرفی نداشتیم!
بازوند گفت: باید روی موضوعات سرمایه‌گذاری که توسعه استان را رونق می‌دهد تجدیدنظر صورت بگیرد و تنگ‌نظری‌ها از بین برود.
وی ادامه داد: تنگ‌نظری آفت توسعه است و بزرگ‌ترین آفت توسعه ما تنگ‌نظری است که ما هم به‌عنوان ارزش آن را معرفی می‌کنیم!
استاندار لرستان بابیان این‌که گلخانه دیناروند 8 سال تعطیل بود که در 3 سال اخیر 5 سرمایه گذار برای احیای معرفی کرده‌ایم، خاطرنشان ساخت: شرکت آباد راهان را پای‌کار آوردیم اما به‌محض این‌که ایشان ورود پیدا کرد، 3 نفر دیگر برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند.
بازوند گفت: به همین جهت ما هم شرکت آباد راهان را جواب کردیم اما همین افراد که آماده سرمایه‌گذاری بودند ما را جواب کردند و 6 ماه کار را عقب انداختند.
وی اظهار داشت: مدیرعامل‌های این شرکت‌ها به من زنگ زدند و گفتند که آباد راهان را برای احیای آن بیاورید!
استاندار لرستان تصریح کرد: اگر 7 ماه پیش این طرح واگذار می‌شد، اکنون تولیداتش در بازار عرضه می‌شد.
بازوند با اشاره به این لرستان مشکلش فرودگاه، جاده، سد و امثالهم نیست، افزود: مشکلات لرستان به‌جاهای دیگری برمی‌گردد و باید از درون حذف شود.
بازوند بیان داشت: آقای چوب‌دار را دوباره پای‌کار آوردیم و از او خواهش کردیم که این پروژه را به دست بگیرند.
وی تصریح کرد: حال که آباد راهان کارش را شروع کرده است، مدتی دیگر داستان‌های مختلفی برایش درست می‌کنند همان‌طور که در زیرگذر بهارستان درست کردند.
استاندار لرستان گفت: گویا زیرگذر بهارستان را 60 میلیارد گران‌تر به پیمانکار جدید دادند که متأسفانه 3 سال این طرح را معطل کردند و آن را انجام ندادند.
بازوند خاطرنشان کرد: حال که ما این طرح را به قرارگاه خاتم واگذار کردیم اما قول می‌دهم حداقل 30 درصد پروژه را گران‌تر افتتاح می‌کند.
وی بابیان این مطلب، اظهار داشت: هرچند این‌ها با قرارگاه خاتم هم راضی نمی‌شوند.
 

خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 قدرتی 1395-11-28 00:31
بنده خود یکی از سرمایه گزاران اهل لرستان بودم که با توجه به این تنگ نظری ها فعالیتم را به تهران اورده و بسیار راضی هستم اینجانب کاملا فرمایش اقای بازوند را تایید مینمایم
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-11-28 02:05
مشكلات لرستان با وعده هاي سر خرمن ٤ ساله شما هم حل نميشود تنها راه حل حضور فردي دلسوز از جنس مردم اين استان در راس مديريت استان است
نقل قول کردن
#3 ارتش سبز لرستان 1395-11-28 06:38
درود بر استاندار فهیم و دلسوز لرستان.واقعیت ها را گفتید.ان شاءالله مسئولین استان با هم متحد شوند وتنگ نظری را کنار بگذارند تا یک پیشرفت درست حسابی صورت گیرد. این جایگاه در خور لرستان و لر نیست.
نقل قول کردن
#4 سعید 1395-11-28 08:46
متاسفانه رای دادن از روی تعصب طایفه ای و ناآگاهی نتیجش همین میشه .
هرچقدر هم مردم آگاه و دلسوز خرم آباد به شخص درستی رای بدن باز تعداد کسایی که هنوزم تو قرن 21 نگاه قومی قبیله ای دارن به مسائل بیشتره و این داستان تا نابودی خرم آباد ادامه داره .
نقل قول کردن
#5 ملکیان 1395-11-29 17:36
خواهش میکنم با جدیت به دنبال تکمیل و افتتاح طرحها باشید
نقل قول کردن
#6 فرزاد 1395-11-30 10:58
فرمایش جناب استاندار را تایید میکنم ، شرکت آباد راهان یکی از قدرتمند ترین شرکت های پیمانکاری در سطح کشور هستند، و مدیریت این شرکت هم یکی از شهروندان خرم آبادی است. ولی متاسفانه تنگ نظری ها همیشه این شهر را به نابودی کشانده.
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-12-01 13:57
جان بچت قلعه رو آزاد کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا