یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از بررسی بودجه سال 96 شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "رضا بیرانوند" عصر امروز در ششمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: بودجه سال 96 توسط پرسنل شهرداری تهیه شده است که به کمیسیون بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ارائه داده شده است.
وی افزود: طی چهار جلسه بودجه سال 96 در کمیسیون بودجه بررسی شد و تغییر و تحولاتی از لحاظ منابع مالی در آن صورت گرفته است.
رئیس کمیسیون بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر خرم‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر خرم‌آباد در دره واقع شده است برای جلوگیری از ورود روان آب و جلوگیری از ساخت و سازها در اطراف شهر سعی کردیم بودجه اختصاص داده شده به این بخش را افزایش دهیم تا در این راستا ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر خرم‌آباد صورت نگیرد.
وی عنوان کرد: در رابطه با ساختمان‌ها و اماکنی که متعلق به شهرداری هستند بودجه‌ای در نظر گرفته شده که بوسیله آن در سال 96 اماکنی مانند شهربازی‌های دو پارک کیو و دانشجو شهر خرم‌آباد احیا شوند.
بیرانوند با اشاره به اینکه ساختمان‌های شهرداری منطقه سه شهر خرم‌آباد به‌صورت اجاره‌ای هستند، یادآور شد: این اماکن از لحاظ اتاق‌ها جایگاه مناسبی ندارند که در برنامه بودجه سال 96 بودجه‌ای در راستای احیا این اماکن در نظر گرفته‌شده که در آن شهرداری می‌تواند خود صاحب ملک شوند.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری خرم‌آباد باید به ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی مجهز باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر فعالیت‌های شهرداری خرم‌آباد در سطح شهر عمرانی است باید از لحاظ تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی مجهز باشد که در این راستا در بودجه سال 96 نیز برای خرید این‌گونه تجهیزات بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیسیون بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: هر موقع که جلو هزینه گرفته شود برای شهرداری درآمد است که در این راستا با خرید تجهیزات می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد.
 
 

ایجاد کمربند سبز در خرم‌آباد

نائب رئیس شورای اسلامی: اطراف شهر خرم‌آباد کمربند سبز ایجاد می‌شود.
سیف‌الدین آشتیانی با بیان اینکه کمربند سبز طرحی است که با شروع سال آینده در شهر خرم‌آباد آغاز می‌شود، گفت: بر اساس این طرح اطراف شهر خرم‌آباد کمربند سبز ایجاد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ساخت کمربند سبز در اطراف شهر از ساخت‌وسازهای بی‌رویه و بدون پروانه جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: کمربند سبز از ورود روان آب‌های کوه‌های اطراف شهر خرم‌آباد به سطح شهر جلوگیری می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود افزود: طرح کمربند سبز در منطقه قاضی آباد و کوی فلسطین شهر خرم‌آباد اجرا شده و در انتهای منطقه پشته حسین‌آباد این شهر نیز در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم طرح کمربند سبز در مناطق شمال شهر خرم‌آباد مانند ناصرخسرو، دره گرم و فلک الدین نیز اجرا شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-11-26 00:13
آری اینجا شهر بازی شورا هست
بازیهای از جنس نبود تخصص
نقل قول کردن
#2 سليمي 1395-11-26 13:12
با نزديك شدن انتخابات شوراي شهر اعضاي شورا خوب پيشنهاد ارائه مي نمايند اي كاش 3سال قبل اين برنامه ها را پيشنهاد و اجرا مي نمودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا