یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هماهنگی حراست کل استان لرستان، کیانوش سوری به عنوان رابط حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد منصوب شد.
http://yaftenews.ir/images/95/95-7/entesab.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، کیانوش سوری، به‌عنوان رابط حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد و مسئول آی تی حراست اداره کل معرفی و حکم وی اهداء شد.
سوری پیش از این کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل بود و در کارنامه‌اش، مسئولیت روابط عمومی شهرستان خرم‌آباد، رابط شبکه ملی فرهنگ در استان و همچنین مسئولیت فناوری اطلاعات اداره کل به چشم می‌خورد.
 
انتصاب در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان
جلسه معارفه ذی‌حساب و رئیس امور مالی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با حضور "علی‌اکبر مودبی" ذی‌حساب و مدیرکل امورمالی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در محل دفتر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد.
در این جلسه سیده فاطمه موسوی به‌عنوان ذی‌حساب و رئیس امورمالی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان منصوب و از زحمات آقای شهرام خسروی ذی‌حساب و رئیس امور مالی اسبق تقدیر به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا