یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه لرستان گفت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری با راه‌اندازی چهار رشته جدید در دانشگاه لرستان موافقت نمود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دکتر " خسرو عزیزی" گفت: در راستای توسعه علمی استان و مطابق با آمايش آموزش عالي و سیاست‌های توسعه علم و فناوري کشور پیگیری‌های مستمری جهت اخذ رشته‌های تحصیلی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان مانند شیلات، گردشگری و محیط زیست صورت گرفت که با تلاش و همت همکاران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، وزارت علوم تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته‌های تحصیلی "جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری" و "تاریخ تشیع" در مقطع کارشناسی ارشد موافقت قطعی نمود و در رشته‌های "علوم و مهندسی محیط زیست" و "علوم و مهندسی شیلات" در مقطع کارشناسی موافقت اصولی نمود.

دفاع اولین دانشجوی دوره دکتری اقلیم‌شناسی
اولین دانشجوی دوره دکتری اقلیم‌شناسی گروه علوم جغرافیایی دانشگاه لرستان از رساله دکتری خود دفاع کرد.
 جلسه دفاع از اولین رساله دکتری تخصصی گروه علوم جغرافیایی در رشته اقلیم‌شناسی با عنوان: بررسی شرایط و ویژگی‌های رخداد سامانه‌های همرفتی میان‌مقیاس در غرب ایران توسط دکتر سعید بساطی در روز سه‌شنبه 1395/11/19 در سالن دفاعیات دانشکده ادبیات برگزار شد.
رساله فوق باراهنمایی دکتر داریوش یاراحمدی و مشاوره دکتر بهروز نصیری و دکتر سمیه رفعتی به انجام رسیده است. همچنین دکتر علی‌اکبر شمسی‌پور و دکتر سعید بازگیر از دانشکده جغرافیا، دانشگاه تهران به‌عنوان داوران خارج از دانشگاه و آقای دکتر مصطفی کرم پور از داخل دانشگاه به‌عنوان داور داخلی در جلسه دفاع حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-11-19 18:12
با تشکر از دکتر عزیزی و دکتر رشیدیان.
منتظر رشته های بیشتر و توسعه علمی استان هستیم. لرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خوبی که داره میتونه قطب علمی آینده منطقه باشه.ان شاءالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا