یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم بهره‌برداری از ساختمان گذرنامه نیروی انتظامی استان لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراسم بهره‌برداری از ساختمان گذرنامه نیروی انتظامی استان لرستان صبح امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد.
ساختمان پلیس امنیت و اطلاعات و گذرنامه استان پنج طبقه بوده که اعتبار 1.5 میلیاردی آن از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی تامین و در تاریخ 12 خرداد 94 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.
 
ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری و وحدت کلمه رمز پیشرفت و تداوم انقلاب اسلامی است.
حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب‌ها در تاریخ معاصر بوده است و رمز پیروزی انقلاب همان‌طوری که امام و مقام معظم رهبری فرمودند، وحدت کلمه بوده است.
وی افزود: امروز سراسر دنیا به ویژه خاورمیانه محل آشوب درگیری است، اما ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و وحدت کلمه یکی از کشورهای امن در دنیا است.
خجسته‌پور افزود: یکی از ارکان وحدت نیروی انتظامی است و باید گفت، پلیس ایران مردمی‌ترین پلیس دنیاست، زیرا ارتباط بین مردم و پلیس یک ارتباط خوب در سطح کشور و استان لرستان است.
وی از فرمانده انتظامی استان لرستان به خاطر ارتباط خوبی که با مدیریت ارشد استان و اجرایی دارد، تقدیر و تشکر کرد و گفت: با وجود همه مشکلات از جمله کمبود تجهیزات و امکانات اما نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جان‌فشانی به دنبال ایجاد امنیت در سطح کشور و استان است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-11-20 03:08
یعنی دیگه گذرنامه به صورت فوری میدن؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا