یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارگاه تاثیر موسیقی بر سلامت جسم و روان به‌منظور آشنایی و آموزش مربیان مراکز روزانه توان‌بخشی سراسر استان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اولین کارگاه تاثیر موسیقی و سلامت جسم و روان (موسیقی‌درمانی) و با هدف بهبود اختلالات یادگیری و اختلالات رشد و هوش در کودکان دچار معلولیت ذهنی به مدت 6 روز در خانه معلم برگزار می‌شود.
معاونت توان‌بخشی بهزیستی لرستان گفت در این کارگاه مربیان و کارشناسان 28 مرکز روزانه ذهنی سراسر استان در مدت 6 روز آموزش‌های لازم، مبتنی بر بهبود اختلالات یادگیری، رشد و هوش در کودکان مبتلا به معلولیت ذهنی را فرا خواهند گرفت.
 فاطمه زهرا توکلی با تبیین تاثیر موسیقی در سلامت جسم و روان این کودکان گفت، فعالیت‌های موسیقایی می‌تواند بر عملکردهای حرکتی، رفتاری، اجتماعی و فرآیندی و ذهنی این اختلالات اثرگذار باشد و نتایج آن در مراکز توان‌بخشی که این فرآیندها اجراشده است، ملموس می‌باشد.
خاطرنشان می‌شود مدرس این دوره "دکتر هاتف دوست دار" استاد و پژوهشگر موسیقی‌درمانی در دانشگاه‌های تهران است که مدت 27 سال در زمینه موسیقی درمانی سابقه پژوهش و تدریس دارد. وی نوازنده چیره‌دست پیانو و نوازنده 7 ساز دیگر هست که به مدت 6 روز از 16 لغایت 21 بهمن‌ماه 95 به‌عنوان مدرس کارگاه، روش‌های مختلف موسیقی‌درمانی را ارائه می‌کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا