یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، استاندار لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و ... در سالن آموزش و پژوهش استانداری لرستان، رضا میرزایی به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای لرستان معرفی شد.
 رضا میرزایی فوق‌لیسانس منابع آب زیرزمینی و دانشجوی دکترای در این رشته است.
وی مسئولیت‌هایی چون مدیریت امور آب شهرستان‌های کوهدشت و پل‌دختر، مدیریت بهره‌برداری و توزیع آب استان لرستان، مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیریت گنجینه آب استان لرستان را در پرونده کاری خود دارد.
پیش از این علی امید سیفی از 12 آبان 1389 تاکنون به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان مشغول فعالیت بوده است.
 
نیاز لرستان به 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری
استاندار لرستان گفت: در طول برنامه ششم توسعه نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم.
هوشنگ بازوند در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار کرد: در طول عمر این دولت سه سد در کمتر از سه سال ساخته شد و یک مورد نیز شروع و دو سد متوقف شده معشوره و بختیاری موافقت اجرایی شدن آن‌ها را گرفتیم.
وی اضافه کرد: در این مدت وزارت نیرو همکاری خوبی با لرستان داشته و البته باید به‌طور کلی منابع آب را مدنظر قرار دهد و مدیریت جامعی به روی آن داشته باشد تا با چالش بحران آب در کشور مواجه نشویم.
بازوند ادامه داد: اگر وزارت نیرو فکری برای کویر مرکزی نکند 5 و 6 استان داخل این کویر با چالش‌‌های جدی مواجه خواهند شد.
استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان استانی ثروتمند است، گفت: خدا ثروت‌های زیادی به لرستان عطا کرده است، خیلی‌ها دوست دارند بگویند ما محرومیم اما این لفظ برازنده ما نیست و همان افراد، خود انسان‌های محرومی هستند. شاید بتوان گفت کمتر توسعه یافته‌ایم اما هرگز محروم نیستیم.
وی با بیان اینکه لرستان استانی با ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، گفت: باید از این پتانسیل‌ها و نعمت‌ها استفاده کرد و اگر هم اکنون نتوانسته‌ایم از آنها بهره ببریم مقصر ما مدیران هستیم چراکه نتوانسته‌ایم مدیریت خوبی داشته باشیم.
بازوند تصریح کرد: ثروت‌های بزرگی داریم اما نتوانسته‌ایم مردم را روی آن‌ها جمع کنیم و آن‌ها را روی ندا شته‌ها تجمیع کرده‌ایم. آب هم یکی از این ثروت‌هاست که می‌تواند در ایجاد ثروت و اشتغال نقش بسزایی داشته باشد.
استاندار لرستان از وجود 2500 کیلومتر رودخانه و آب‌راهه در استان خبر داد و گفت: در طول برنامه ششم توسعه نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم اگرچه ظرفیت‌های مشابهی در بخش‌های نفت، گردشگری، خدمات و... داریم.
 وی وجود 103 هزار دانشجو را در استان یکی از ظرفیت‌ها برشمرد و افزود: آنچه که مسلم است این است که علیرغم تولید آب برای تأمین آب خیلی از سرمایه‌گذاران در استان با مشکل روبرو هستیم.
بازوند اظهار کرد: در حال حاضر سومین مجوز سرم‌سازی در استان داده شده است که به خاطر وجود آب در استان این مجوز صادر شده است، باید در تخصیص آب به استان تجدیدنظر شود.
وی با اشاره به اینکه تنها استانی بودیم که نیروگاه برق نداشتیم، افزود: هم اکنون پروژه تولید 2000 مگاوات برق به استان داده شده که 1000 مگاوات توسط دولت، 500 مگاوات بنیاد مستضعفین و 500 مگاوات در بروجرد توسط بخش خصوصی قرار است ایجاد شود. همه این اقدامات در دولت روحانی بوده اما چون عقب‌ماندگی‌های زیادی داشته‌ایم مردم از ما توقعات بیشتری دازند.
وی یادآور شد: سد بختیاری نیز برای اجرایی شدن بیش از 500 میلیارد تومان پول می‌خواهد که قرار است از محل فاینانس تأمین شود.


انتصاب در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان
جلسه معارفه ذی‌حساب و رئیس امور مالی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با حضور "علی اکبر مودبی" ذی‌حساب و مدیرکل امورمالی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در محل دفتر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد.
در این جلسه سیده فاطمه موسوی به‌عنوان ذی‌حساب و رئیس امورمالی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان منصوب و از زحمات آقای شهرام خسروی ذی‌حساب و رئیس امور مالی اسبق تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه‌ها  

#1 سایت مسکن مهر فاز 2 کمالوند 1395-11-20 08:03
سلام جناب آقای میرزایی مدیر توانا با عرض خیر مقدم به شما مدتی است آب مسکن مهر فاز 2 فرهنگیان خرم آباد منطقه کما لوند قطع می شود ممنون می شویم پیگیری نمایید با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا