یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: امروز لرستان یک جهش برای پیشرفت و توسعه پیداکرده و این نعمتی است که باید حفظ و تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در مراسم پرشکوه نماز وحدت در سخنانی با بیان اینکه در این مراسم سرمایه‌هایی هستند که هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و شجاعت و شهامت آن‌ها در مقام عمل ثابت‌شده است اظهار داشت: امروز استان لرستان یک جهش برای پیشرفت و توسعه پیداکرده و این نعمتی است که باید حفظ و تقویت شود.
منافع مردم باید در اولویت باشد
وی با بیان اینکه راه پیشرفت و رسیدن به موفقیت در گرو همکاری همگان است گفت: همچنین مقدم دانستن منافع مردم بر منافع خود یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز هرکس با هر دید و نظر و سلیقه‌ای وارد استان لرستان می‌شود دیدش و نگاهش نسبت به این استان مثبت است گفت: زنده ماندن هر انقلابی در گرو زنده نگه‌داشتن انگیزه‌های آن انقلاب است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی از اتحاد و یکپارچگی به‌عنوان اولین اصل برای زنده نگه‌داشتن انقلاب یادکرد افزود: حفظ وحدت باعث تقویت روحیه‌ها می‌شود و وظیفه همه ما است که اتحاد و یکپارچگی را در بین مردم حفظ کنیم.
وی با تأکید بر اینکه وحدت گره‌گشا است و افق دید را باز می‌کند گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه روز نمایش گذاشتن اتحاد و همدلی مردم است.

روحیه انقلابی بین مردم باید زنده بماند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین اتکا و توکل بر خداوند را به‌عنوان اصلی دیگر برای حفظ و بقای انقلاب خواند و تأکید کرد: موفقیت همه ما در گرو توکل بر خداوند است و در تمام امور باید به خدا توکل کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حضور همیشگی مردم درصحنه‌ها باعث استمرار انقلاب شده است ادامه داد: اگر روزی مردم درصحنه نباشند، این انقلاب استمرار پیدا نخواهد کرد چراکه این انقلاب، انقلابی دینی، معنوی و مردمی است.
وی ضرورت استمرار انقلاب را ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب و آرمان امام (ره) و شهدا عنوان کرد و گفت: باید روحیه انقلابی در مردم زنده بماند و اگر ناامید شویم این انقلاب استمرار پیدا نخواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود وفاداری متقابل ملت و دولت را نیز به‌عنوان یکی از عوامل استمرار انقلاب دانست و اظهار کرد: اگر این وفاداری خدشه‌دار شود، انقلاب آسیب می‌بیند.

 همه ما زیر چتر ولایت زنده هستیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی حفظ استقلال و شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» را تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی و توانمندی‌های داخلی دانست و گفت: حفظ این استقلال موجب استمرار این انقلاب خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه ما زیر چتر ولایت زنده‌ایم و باید اصولی که امام خمینی (ره) و رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند را زنده نگه‌داریم خاطرنشان کرد: زنده‌بودن یک ملت درگرو زیر سایه ولایت بودن است و امام خمینی (ره) نیز در این رابطه می‌فرمایند که ما سبب حیات مردم هستیم و همه ما باید زیر سایه ولایت زندگی کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد رعایت این چارچوب را ضامن بقای انقلاب عنوان کرد و از مردم خواست که در حفظ انقلاب بکوشند گفت: این انقلاب تا زمان سپردن آن به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) باید استمرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر- ظ 1395-11-19 16:33
با سلام و احترام فراوان خدمت حجت الاسلام میر عمادی امام جمعه محترم خرم اباد حرفهای شما بحق و خواسته همه مردم است .در سطر اول فرمودید لرستان یک جهش برای پیشرفت و توسعه پیدا کرده......ای کاش اینگونه بود اما نیست چون همه اگاهند که طرحها و پروژهها همگی مربوط به سالها قبل بوده و به کندی انجام می شوند .از شما بزرگوار تقاضا داریم با توجه به نفوذ خوبی که روی مسئولین دارید انها را مجاب کنید که منافع مردم را در اولویت قرار دهند و وظیفه شرعی و کاری خود را بدرستی انجام دهند.
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1395-11-19 19:59
مشکلات لرستان اینقدر زیاد است که لازم نیست ما وارد جبهه گیری سیاسی بشویم برای ما حل مشکلات مردم مهمتر از اصلاح طلب و اصولگرا است ملاک عمل آنهاست والا اسم برای ما مهم نیست نمایندگانی که وارد این دعوا های حزبی می شوند به لرستان خیانت می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا