یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل کار، رفاه و تامین اجتماعی لرستان گفت: در مجموع 805 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان پرداخت شده است.

حامد ويسكرميبه گزارش خبرگزاری دانشجو "حامد ویسکرمی" بیان داشت: از سال 84 تا كنون از محل منابع اعتباری بنگاه‌های اقتصادی زودبازده 662 میلیارد تومان تسهیلات به 16 هزار و 621 طرح اقتصادی پرداخت شده است که از محل این تهسیلات که 25 هزار و 371 نفر صاحب شغل شده‌اند.

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات پرداختی از محل منابع اعتباری بنگاه‌های زود‌بازده 115 میلیارد تومان مربوط به سال 89 به بعد بوده است که به 2440 طرح اقتصادی با اشتغال‌زایی 4552 پرداخت شده اند با این حال معتقدم که با وجود تمام تنگناهای مالی که در کشور وجود داشته است اگر در سنوات گذشته هم به مانند 2 سال اخیر عمل می‌شد می‌توانستیم اعتبارات خوبی را جذب کنیم.

مدیر کل کار، رفاه و تامین اجتماعی لرستان گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته اختصاص 63 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل اعتبارات سال 90 و 91 به مشاغل خانوادگی استان که بالغ بر 17 هزار طرح مشاغل خانوادگی هستند بوده که این تسهیلات یا پرداخت شده‌اند و یا در حال پرداخت می‌باشند.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: همچنین حدود 80 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تعاون استان نیز پرداخت شده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا