یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل صنعت٬ معدن و تجارت لرستان از قطعیت احداث کارخانه سیمان پل‌دختر با همکاری بانک‌ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صنعت٬ معدن و تجارت لرستان، "حجت بیرانوند" گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با بانک‌ملی ایران حجت بيرانوند مدير كل صنعت معدن و تجارت لرستانانعقاد شده است با تامین منابع مالی و ارزی توسط این بانک احداث کارخانه سیمان پل‌دختر قطعی است.

وی با اشاره به احداث پتروشیمی کوهدشت با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومانی افزود: به دلیل مشکل تامین منابع در حال حاضر مشکل تولید خاص یک منطقه نیست با این حال لرستان هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر کل صنعت٬ معدن و تجارت لرستان گفت: در حال حاضر با افزایش بازارهای صادراتی٬ صادرات استان از ۱۲ کشور به ۲۲ کشور افزایش یافته است.

بیرانوند همچنین به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی غلات در استان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات استان فقدان ظرفیت ذخیره‌سازی غلات بود که خوشبختانه در حال حاظر این ظرفیت به ۵۵۰ هزار تن یعنی 2 برابر افزایش یافته است و تا ۶۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی نیز می‌رسد.

وی به تلاش‌های استاندار لرستان برای رفع موانع پیش روی صنعت در استان اشاره کرد و افزود: استاندار لرستان در این مدت ۱۵۱ مورد بازدید از واحدهای صنفی داشته و ۳۵۱ جلسه نیز با حضور ایشان و یا معاونان استانداری در راستای رفع موانع صنعت در استان و یا تهران برگزار شده است که رفع موانع تولید در شرکت پارسیلون خرم‌آباد با 400 نفر کارگر از جمله دستاورد این پی‌گیری‌ها است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا