یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: زمینه برای حضور بخش خصوصی در لرستان و توسعه پایدار و افزایش تراز تجاری این استان به خوبی فراهم شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد شریعتمداری پس از افتتاح خبرگزاری صدا‌و‌سیمای مرکز لرستان در آیین بهره برداری از ساختمان اتاق بازرگانی لرستان با بیان اینکه احداث این ساختمان تحقق شعار اقدام و عمل در لرستان است، افزود: این ساختمان به یکی از مراکز توسعه صادرات در بخش های مختلف از جمله دامداری و کشاورزی تبدیل می شود.
وی ادامه داد: حمایت بخش خصوصی زمینه بسیار خوبی برای عرضه محصولات کشاورزی استان در سطح ملی و بین المللی است.
شریعتمداری افزود: توسعه پایدار و افزایش تراز تجاری لرستان با اقدامات بخش خصوصی فراهم می شود و این امر در توسعه لرستان در سطح ملی و بین المللی نتیجه بخش خواهد بود.
وی گفت: توسعه صادرات و واردات و ایجاد تراز تجاری مثبت از اهداف مهم بخش خصوصی است و با احداث این ساختمان و مراکز و واحدهای تولیدی، استان لرستان خود را با بازار و اقتصاد کشورهای دنیا متصل می کنند.
وی بیان کرد: لرستان با داشتن آب و هوای سازگار و مطلوب می تواند استانی مطرح در این حوزه باشد لذا باید زمینه برای صادرات در این حوزه فراهم شود.
وی بر ضرورت توسعه اقدامات و فعالیت های اقتصادی در لرستان برای رشد و توسعه این استان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین شاخص های رشد پایدار توسعه تجارت آن کشورها یعنی صادرات و واردات به میزان معین است.
وی گفت: یکی از مهمترین اهداف تشکل اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن ایران ایجاد تشکل های فرعی و توسعه تجارت به طور منطقه ای است که امیدواریم در این مرکز فعالیت توسعه ای شتاب بیشتری بگیرد و ما شاهد رشد و تعالی استان باشیم.
شریعتمداری افزود: مراکز بزرگی که امروز برای تولید گل و گیاه در لرستان توسط سرمایه گذاری خارجی و مشارکت داخلی در حال تاسیس هستند به همت استاندار لرستان راه اندازی شده اند و می توانند گل و گیاه این استان را به خارج از مرزها صادرنمایند.
وی گفت: اکنون این مراکز قرارداد اولیه را برای صادرات دارند.
شریعتمداری روز شنبه به منظور بهره برداری از چند طرح به استان لرستان سفر کرده است.(ایرنا)

دیدگاه‌ها  

#1 کمپین آزاد سازی قلعه 1395-11-16 23:26
ما مردم خرم آباد خواهان آزاد سازی ناب ترین قلعه ی دنیا هستیم
لطفا به رفع اختلاف برای آزاد سازی قلعه هست بپرداز
نقل قول کردن
#2 محمداکبری 1395-11-17 01:06
بازهم برای اطاق بازرگانی ها از تهران تا لرستان ووووو
نقل قول کردن
#3 رضا 1395-11-17 08:19
به امید تولید انبوه گل و گیاه و توسعه صادرات محصولات کشاورزی و دامی در استان که بالطبع در زمینه ایجاد اشتغال می تواند نقش موثری داشته باشد.
نقل قول کردن
#4 سربندی 1395-11-17 11:36
سفر به لرستان!!!!!
مگه شریعتمداری غیر از خرم اباد به جائی رفته؟
دولت تدبیر که هیچ پروژه قابل دفاعی برای افتتاح در لرستان نداره، در سفر به خرم اباد !! ساختمون افتتاح می کنه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا