یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان استاندار لرستان گفت: سرمایه‌گذاری 11 هزار میلیارد تومانی قرار‌گاه خاتم‌الانبیاء برابر با معدل 5 سال بودجه عمرانی لرستان است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، "حبيب‌الله دهمرده" در نشست خبری كه در محل استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اجرای 5 پروژه در لرستان حبيب دهمرده استاندار لرستانتوسط قرار‌گاه خاتم‌الانبیاء، بیان داشت: ارزش سرمایه‌گذاری قرار گاه خاتم در پروژه‌های در دست اجرا در لرستان طی 2 سال اخیر طبق برآوردی که در حضور سردار عبداللهی فرمانده قرار‌گاه صورت گرفت 11 هزار میلیارد تومان بوده که این رقم معادل ۵۵ سال بودجه عمرانی لرستان است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی لرستان به طور متوسط سالانه 200 میلیارد تومان بوده که سرمایه‌گذاری 11 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم‌الانبیاء طی دو سال اخیر در 5 پروژه عظیم استان معدل 55 سال بودجه عمرانی لرستان است.

استاندار لرستان با بیان این که یروژه‌های در دست اجرا توسط قرارگاه در استان از جنس آزاد‌راه، سد و راه‌آهن هستند گفت: به گفته سردار عبداللهی قوی‌ترین دستگاه‌های اجرایی قرار‌گاه در لرستان مستقر شده‌اند.

دهمرده افزود: به گفته سردار عبدالهی تا پیش از حضور من در لرستان قرارگاه علی‌رغم سابقه 20 ساله، يك ریال را هم در این استان سرمایه‌گذاری نکرده بود، با این حال من زمانی هم که استاندار سیستان و بلوچستان و کرمان بودم از ظرفیت قرارگاه استفاده کردم و زمانی هم که به لرستان آمدم با قرارگاه وارد مذاکره شدم و صدها جلسه گذاشتیم تا سرمایه‌گذاری قرارگاه در پروژه‌های عمرانی لرستان پا گرفت.

وی در پاسخ به منتقدان اجرای پروژه تحقیقاتی و تفریحی 14 معصوم خرم‌آباد نيز گفت: نماینده ولی فقیه در لرستان در بازدیدی که از این پروژه داشت فرمود که این پروژه گنجی بود که دهمرده آن را کشف کرد و وزیر کشور دولت دهم نیز در بازدیدی که از این پروژه داشتند ردیف بودجه‌ای را برای آن در دولت درخواست کرد و پروژه هم مورد تایید اورنگی رئیس مراتع و جنگل‌های کشور قرار گرفت و در حال حاضر پروژه دارای کمیسیون ماده 215 است، با این حال معتقدم که زمانی که این پروژه به ثمر بنشیند مردم قدراین خدمت را می‌فهمند.

استاندار لرستان در ادامه با بیان این که تغیر دولت‌ها در دنیا امری پذیرفته شده و قابل قبول و یک ظرفیت و فرصت است گفت: خود را سرباز نظام و رئیس جمهور دولت یازدهم را رئیس‌جمهور خود می‌دانم بنابراین در هر کجا که زمینه خدمت فراهم باشد آماده خدمت‌گذاری هستم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا