یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با جشن‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب، خبرگزاری صداوسیما، مرکز لرستان ظهر روز شنبه، با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خرم‌آباد رسماً کار خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم علاوه بر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، حسن عابدینی قائم‌مقام خبرگزاری صداوسیما و برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت.
معاون رئیس‌جمهور در جریان این مراسم گفت: در عصر انفجار اطلاعات، زمینه برای فعالیت در عرصه خبر و تبلیغات فراهم‌شده است.
محمد شریعتمداری افزود: هجوم اطلاعات جهت‌دار و منفی ذهن و فکر جوانان را هدف قرار داده اما نقش رسانه‌های همراه انقلاب و اسلام همچون مجاهدت‌های اول انقلاب قابل‌تقدیر است.
وی افزود: دولت در هرسال 700 هزار شغل ایجاد کرده که با توجه به نیاز کشور به‌طور سالانه به 1 میلیون 200 هزار شغل جدید با وضعیت مطلوب فاصله‌داریم.
شریعتمداری افزود: نمایندگان دولت در استان لرستان پیش‌بینی 25 هزار شغل جدید در این استان را کرده‌اند که تاکنون 17 هزار شغل به وجود آمده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت جدید بیش 600 روستای جدید گازرسانی شده‌اند که درمجموع 70 درصد روستاهای استان گازرسانی شده‌اند و تلاش می‌شود این رقم به‌زودی به 90 درصد برسد.
در این مراسم که ساعت 10 صبح امروز در صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد، رادیو نمای لرستان نیز به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.(یافته)

دیدگاه‌ها  

#1 مادر درد مند 1395-11-16 16:11
جناب شریعتمداری از این 17000شغل که فرمودین چند تاش به خرم آباد رسید ؟!.خوبه عصر از میدان شهدا بطرف سه راه مطهری قدم بزنید ببینید چه تعدادجوون تحصیل کرده بیکار در حال وقت کشی هستند ترا بخدا بااعداد وارقام بازی نکنید جوونای مادارن از دست میرن برای رضای خدا امداد امداد
نقل قول کردن
#2 لیسانس معدل الف از خرم آباد 1395-11-16 18:53
به داد جوانان لرستان برسید.به خدا بیکاری امانمان را بریده.صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم...
نقل قول کردن
#3 علی 1395-11-16 22:03
ایجاد اشتغال درد مردمه باید بفکر راه اندازی
كارخونه ها بود
ببینم چه منابعی استان داره روش سرمایه گذاری کنیم
لرستان قابلیت پرورش گل گیاهان دارویی سفال سازی تهییه نخ و ..ٔ داره ویه عالمه جوان خوب
لرستان میتونه روی جووناش سرمایه گذاری ورزشی کنه فیزیک بدنی لرستانی قابلیت مدال اوری توی رشته های ورزشی رو داره
فقط مدیریت باید بشه
تن همه جوونای لرستانی شاد و سالم باشه امیدوارم مشکل بیکاری از این استان حل بشه
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-11-17 08:26
بر اساس آمار خودتان سالیانه 1 میلیون و 200 هزار شغل مورد نیاز است ولی 700 هزار شغل ایجاد می شود که تراز منفی 500 هزار شغل می باشد یعنی عملا سالی 500 هزار بیکار به بیکاران سنوات گذشته اضافه می شود که مطمئناً سهم استان لرستان از این ارقام بیکاری بیش از مناطق دیگر است.به کجا چنین شتابان......؟
نقل قول کردن
#5 اکبر- ظ 1395-11-17 17:57
فرض کنیم حرف شما درست یعنی 700 هزار شغل در سال ایجاد شده و از نظر شما وضعیت هم مطلوب است .حالا از این 700 هزار تا چند شغل در لرستان ایجاد شده ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا