یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: عوارض بالای آزادراه پل زال - خرم‌آباد منجر به تردد خودروها از جاده قدیم یعنی پل زال - پلدختر - خرم‌آباد و افزایش آمار تلفات در این جاده شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ سرهنگ "صفر عبدالوند" روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان پلدختر افزود: هزینه عوارض آزادراه پل زال - خرم‌آباد بالا است به همین خاطر رانندگان توان پرداخت آن را ندارند و بیشتر از جاده قدیم تردد می کنند.
وی اظهار کرد: تصادفات برون‌شهری در شهرستان پلدختر امسال با 37 درصد فوتی نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: با توجه به تصادفات رخ‌داده براثر بارندگی‌ها و تخریب و ریزش کوه در محور آزادراه پل زال - خرم‌آباد تردد بیشتر از جاده قدیم انجام می‌شد که این موضوع در افزایش تصادفات منجر به فوت مؤثر بوده است.
عبدالوند اضافه کرد: تصادفات درون‌شهری نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته و آمار فوتی درون‌شهری براثر تصادف 100 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: نیروی انتظامی پلدختر به‌منظور پیشگیری و کاهش تصادفات 943 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کرده که نسبت به سال قبل 111 درصد افزایش توقیف داشته است.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: آمار سرقت در شهرستان پلدختر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد کاهش‌یافته است.
عبدالوند بابیان اینکه سرقت خشن در شهرستان پلدختر طی امسال رخ نداده است، اظهار کرد: 107 سارق در این مدت دستگیر و حدود 9 باند سارق منهدم شد.
وی اظهار کرد: بیشتر سرقت‌های انجام‌شده در طول یک سال گذشته در شهرستان پلدختر مربوط به سرقت احشام، منازل و لوازم خرد داخل خودروها بوده که سارقان تحویل مرجع قضایی داده‌شده‌اند.
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 499 لیتر مشروبات الکلی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال 619 مورد تجهیزات ماهواره‌ای در شهرستان پلدختر کشف‌شده که نسبت به سال قبل 412 درصد افزایش داشته است.
عبدالوند افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 816 معتاد در سطح شهرستان پلدختر دستگیرشده که نسبت به مدت مشابه پارسال 34 درصد افزایش داشته است.
وی بابیان اینکه تعداد هفت باند خریدوفروش مواد مخدر در این مدت متلاشی‌شده است، گفت: در این مدت 109 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیرشده که نسبت به سال گذشته 166 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی پلدختر اغلب موتورسیکلت‌های توقیفی را فاقد مدارک و پلاک و یا مزاحم دانست و افزود: تعداد 948 دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان پلدختر توقیف‌شده که 82 درصد نسبت به پارسال افزایش پیداکرده است.
عبدالوند با تقدیر از اعتماد مردم به پلیس اظهار کرد: اعتماد مردم روزبه‌روز به فوریت‌های پلیسی بیشتر می‌شود به‌طوری‌که در طول یک سال گذشته 26 هزار و 189 مورد تماس تلفنی با پلیس 110 حاصل‌شده است.
وی تصریح کرد: عملکرد فوریت‌های پلیسی در توقیف خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 درصد افزایش داشته و با کشف 171 محموله کالای قاچاق 205 نفر قاچاقچی دستگیرشده است.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: جمع کل مبلغ ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده 89 میلیارد و 956 میلیون و 200 هزار ریال است که مقدار 776 تن و 740 کیلوگرم این کالاها برنج خارجی بوده‌اند.
عبدالوند به نحوه تبلیغات انتخابات اشاره کرد و افزود: از هم‌اکنون به افرادی که درصدد فرافکنی و ایجاد جو ناامنی و ناآرامی برای افکار عمومی در انتخابات آینده هستند تذکر داده می‌شود تا انتخابات پیش رو نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت و آرامش کامل اجرا شود.
وی اظهار کرد: افراد به‌جای حرف‌هایی که احتمال دارد ایجاد تشویش اذهان عمومی و ناامنی کند برای ایجاد تعامل و همدلی بین مردم و مسئولان تلاش کنند تا فرهنگ شهرستان همانند پل تاریخی این شهر که نماد فرهنگ پلدختر است به رخ جهانیان کشیده شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-16 16:20
با وجوداینکه شخص خیر و محترمی سرمایه گذار این بزرگراه بود اما معلوم نیست چرا عوارض این بزرگراه از همه جا گرونتره ؟ خیلی از راننده ها از همان مسیر قبلی تردد می کنند.
نقل قول کردن
#2 سپهر 1395-11-16 18:38
دریافت گران ترین عوارضی کشور در محروم ترین استان...!
نقل قول کردن
#3 پلدختر بی کس 1395-11-16 19:43
این آزادراه هیچ خیری برای مردم پلدختر نداشت .
اون از بیکاری ک بوجود آورد .اینم از تصادفاتی که صرفا و صرفا بخاطر گرانی عوارض آزادراهست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا