یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: 86 درصد اعتبارات طرح مصوب شده در سفر هیئت دولت به لرستان تا کنون به این استان اختصاص‌ یافته است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد شریعتمداری" صبح امروز در بدو ورود به خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح‌های مصوب سفر هیئت دولت در سفر قبلی به این استان بررسی شد و امروز نیز تمامی این طرح‌ها در جلسه با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: درمجموع از منابع سال 93 و 94 تاکنون حدود 86 درصد اعتبارات طرح‌های مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان اختصاص داده‌شده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: امید است تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده تمامی اعتبارت موردنیاز طرح‌های مصوبات سفر هیئت دولت به استان در اختیار طرح‌ها قرار گیرد.
شریعتمداری افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در استان بیش از اعتبار اختصاص‌یافته است و این بیانگر توان و مهندسی استان در پیشبرد اهداف و طرح‌های سفر هیئت دولت به استان است.
وی صبح امروز شنبه برای افتتاح چند طرح وارد لرستان شد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای لرستان، افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی لرستان، افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان و همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد از جمله برنامه‌های معاون اجرایی رئیس‌جمهور است.



دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-11-16 11:45
پروژه ساماندهی حریم قلعه باستانی فلک الافلاک خرم آباد و ثبت جهانی آن چه زمانی آغاز می شود؟؟؟
نقل قول کردن
#2 اخوش باور 1395-11-16 12:50
کاش مبلع و منابع محل طرح مشخص بشود
تامردم هم بدونن چه طرح های اجرامیشود چون
دراستان ما هرطرح چندبارتوسط مسعولین مختلف
افتتاح میشود
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-11-16 13:46
خودشون می برن و می دوزن - میشه بفرمایید این اعتبارات کجا هزینه شده که مردم اون اقداماتو احساس کنند بعدش خبرگذاری صداوسیما هم زیر مجوعه دولت هستش؟؟!!
نقل قول کردن
#4 محمد 1395-11-16 15:09
مهمترین خواسته مردم خرم اباد ازادسازی قلعه بطور کامل.ورونق دوباره پارسیلون
نقل قول کردن
#5 حمید ت 1395-11-16 16:05
یکی از این طرحها فکر کنم ،ساخت هتل بزرگی در بام لرستان در کنار ساختمان استانداری لرستان بود که همون روزهای ابتدایی تعطیل شد
نقل قول کردن
#6 سپهر 1395-11-16 18:31
به نقل از حمید ت:
یکی از این طرحها فکر کنم ،ساخت هتل بزرگی در بام لرستان در کنار ساختمان استانداری لرستان بود که همون روزهای ابتدایی تعطیل شد

هتل4ستاره پارسیان بود که در پنجم شهریور1394 در مجتمع بام خرم آباد کلنگ زنی شد و قرار بود فاز اول این هتل در نیمه دوم سال1395(یعنی الآن!!!)افتتاح شود.این پروژه ماشاالله کماکان صفر درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قاعدتاً تعطیل بودنش تاثیر مثبتی بر رونق گردشگری لرستان خواهد گذاشت!
نقل قول کردن
#7 سپهر 1395-11-16 18:34
به نقل از محمد:
مهمترین خواسته مردم خرم اباد ازادسازی قلعه بطور کامل.ورونق دوباره پارسیلون

به اینها پروژه پارک ملی حیات وحش ایران(پارک سافاری خرم آباد)را هم اضافه کنید که مسئولان لرستان از چند ماه قبل با ادعای اشتغال زایی برای حداقل شش هزار نفر وعده احداث آن را مطرح نموده اند.
نقل قول کردن
#8 محمد 1395-11-16 19:26
این ترافیک آمد و رفتها بیشتر تبلیغاتی است تا کاری،لطفا رسانه‌ها مقداری هم در مورد ریخت و پاشهای این سفرها دقت کنند، دستگاه ما را در سفر وزیر کشور میزبان ناهار کرده بودند متاسفانه 7 نوع غذای اشرافی پخت کردند آیا با این روحیه و روش اقتصاد مقاومتی محقق میشود؟! بعد هدایایی که از پول بیت المال برای آنها تهیه شد و آن سفر نیمه کاره که سودی هم نداشت!!
نقل قول کردن
#9 پزشپکپور 1395-11-16 21:23
دست اورد تشریف فرمای ایشان به صراحت بیان کنید چند نفر مشغول بکار شدند چه طرحهای افتتاح شد فقط یک مصاحبه چند.....وعده... . نتیجه سفر همراه با مستند به مردم گزارس کنیید
نقل قول کردن
#10 کوکلا 1395-11-16 22:04
شخصی به مجلس ترحیمی رفته بود سخنران همش از مرحوم تعریف و تمجید میکرد یکی از حاضرین بلند شد و همش اطراف نگاه میکرد و گفت والا هر چه نگاه میکنم هیچ مرحوم ... نمی بینم حکایت پیشرفت پروژه لرستان امروز همین است هر چه نیگاه می کنم هیچ پیشرفتی نمی بینم
نقل قول کردن
#11 فرزاد 1395-11-17 13:41
فقط میتونم بگم که روی گنج خوابیدیم، و مردم خرم آباد دارن از گرسنگی میمیرن. گنج ما دریاچه کیو ،قلعه فلک الافلاک ، بام خرم آباد ، مناره آجری و چشمه های همیشگی خرم آباد و ده ها مزیت تفریحی و توریستی دیگر . که با همه آنها به صورت یک فرزند ناخوانده برخورد میکنیم. و اصلا طرح و برنامه ای برای این حجم عظیم از توانمندیهای توریستی خرم آباد نداریم. نه شرکت های توریستی قوی و نه برنامه ای جامع و مدون...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا