یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده اسبق مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم لرستان در دوره جنگ تحميلي و در صحنه تمامي انتخابات‌ها حضوري فعال داشته‌اند، اما از سوي برخي دولتمردان نسبت به آن‌ها بي‌توجهي صورت گرفته و كم‌لطفي شده است.

به گزارش يافته، "سيدعيسي موسوي‌نژاد" در همايش تقدير از فعالان حماسه انتخابات 24 خرداد لرستان، اظهار داشت: لرستاني‌ها هيچ‌گاه عليه انقلاب اسلامي توطئه نكرده‌اند و هيچ فرصتي به منافقان براي عرض اندام نداده‌اند، اما آن گونه كه بايد و شايد نسبت به  محروميت‌زدايي از اين ديار، كار خاصي از سوي استانداراني كه در گذشته اين‌جا بوده‌اند صورت نگرفته است.

وي با اشاره به اين كه لرستان سكوي پرتاب برخي از نيروهاي كم‌تجربه و ناكارآمد بوده است، افزود: خيلي‌ها به خاطر دارند كه ظرف سال‌هاي قبل كساني كه غيربومي بوده‌اند با مدرك ديپلم و در سن جواني به عنوان استاندار لرستان انتخاب شده‌اند!

موسوي‌نژاد خاطرنشان كرد: اكنون نبايد خواسته‌هاي مردم لرستان در زمينه‌ي مطالبات معوقه‌شان ناديده انگاشته شود و با اولويت بومي‌گرايي كه آقاي روحاني براي انتخاب استانداران در نظر گرفته است، بايد افرادي دردآشنا و با شناخت كامل نسبت به مردم لرستان و وضعيت استان در اين منصب به كار گرفته شوند.

اين فعال سياسي با اشاره به اين نكته كه استاندار غيربومي، مديران غيربومي يا افراد موافق خود را به كار مي‌گيرد، گفت: انقلاب اسلامي متعلق به ما و شما هم هست، بخصوص خانواده‌هاي معزز شهدا، لذا از ظرفيت بومي‌گرايي در انتصاب استاندار لرستان بايد استفاده شود تا براي حل مشكل بيكاري و معيشتي مردم اين منطقه، حركتي جدي صورت پذيرد.

موسوي‌نژاد با بيان اين كه "انقلابي بودن" ملاك نيست بلكه "انقلابي ماندن" ملاك است، افزود: اكثر بچه‌هاي لرستان از ديرباز، حتي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي حزب‌الهي بوده‌ و هستند و در دوران جنگ تحميلي جبهه هم رفته‌اند، لذا شايسته است كه از نيروهاي توانمند و مخلص انقلاب در لرستان به نحو احسن استفاده شود.

در اين مراسم "سيداحمد كريمي" از فرهنگيان بازنشسته لرستاني نيز به قرائت بيانه‌اي در حمايت از نيروهاي توانمند و دردآشناي بومي  براي انتصاب استاندار و همچنين لزوم حل مشكل بيكاري جوانان لرستان كه بيكارترين استان كشور است، به سخن‌راني پرداخت.

شايان ذكر است كه "سيدعيسي موسوي‌نژاد" در زمان برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري، از طرف "مرتضي بانك" معاون ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني، به عنوان مسوول ستاد اصلاح‌طلبان وي در استان لرستان منصوب شده بود. وي كه زمزمه‌هايي مبني بر استاندار شدنش در يكي استان‌هاي لرستان يا ايلام به گوش مي‌رسد در ششمين دوره مجلس شوراي اسلامي از سال 1379 تا 1383 نماينده مردم خرم‌آباد بود.

عيسي موسوي نژاد

 

 ر - ج

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1392-06-11 11:30
درود خدا برمردان بزرگ تاریخ لرستان .درود خدا براین مردان با شرافت که دم از حق ومطالبات مردم لرستان میزنند.آفرین باید گفت به این همت بالای این مردان.اسطورهای انقلاب. چکیده های از مردان جان گذشته پیروان امام(ره) و ولایت احسنت به این غیرت مردان باید گفت .ایران را دوست داریم ؛با عاشاقانش؛ ما انقلاب اسلامی را دوست داریم با رزمندکان دوران دفاع مقدسش. بچه های حزب اله
نقل قول کردن
#2 امیدوار 1392-09-09 12:39
درود بر مرد مبارز لرستان جناب آقای سید عیسی موسوی نژاد
نقل قول کردن
#3 حسن 1392-11-09 23:24
دورودبرحاج کریم ملک اسا مردمیدان ومردشجع دوران
نقل قول کردن
#4 کامران 1393-07-20 21:14
درود بر سید عیسی موسوی نژاد!!! که همیشه حرف حق میزنه!!! دوستت داریم سید جان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا