یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: ایام دهه فجر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محسوب می‌شود تا بین آن‌ها و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) پیوند ایجاد شود.
دهه فجر فرصتی برای پیوند نسل جوان با آرمان‌های انقلاب است
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در محل مصلا الغدیر برگزار شد، گفت: باید عوامل پیدایش و عوامل تداوم انقلاب اسلامی بازخوانی شوند و عواملی همچون ایمان، وحدت مردم، رهبری امام (ره) و توکل خدا به‌عنوان ازجمله مهم‌ترین این عوامل باید بازخوانی و یادآوری شوند.
وی افزود: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی بخصوص در ایام دهه فجر باید موردتوجه و مورد بازخوانی قرار گیرد که یادآوری این موارد خود عاملی برای استحکام و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش از سخنان خود با اشاره به 21 بهمن‌ماه و سالروز شکست فرمان حکومت‌نظامی از سوی امام خمینی (ره) گفت: اگر این موضع‌گیری حساب‌شده و حسن تدبیر امام (ره) نبود، کودتای نظامی شکل می‌گرفت و انقلاب اسلامی با شکست مواجه می‌شد اما امام در تصمیمی مدبرانه خطاب به مردم فرمودند به حکومت‌نظامی توجه نکنید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی افزود: در فردای آن روز و در تاریخ یوم‌الله 22 بهمن 57 انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و انقلاب ایران درواقع پدیده‌ای شگفت‌انگیز و معجزه‌ای بود که مردم با دست‌خالی توانستند حکومت‌نظامی را شکست دهند و امروز باگذشت 38 سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان باانگیزه این روز را جشن می‌گیرند.
وی گفت: جشن بزرگ انقلاب را پیش روداریم و مردم در 22 بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت خواهند کرد تا بار دیگر با در دفاع از انقلاب و نظام و تجدید بیعت با شرکت می‌کنند و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
نماینده ولی‌فقیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به‌روز 19 بهمن و نام‌گذاری آن به‌عنوان روز نیروی هوایی گفت: دیدار تاریخی و شجاعانه نیروی هوایی با امام خمینی (ره) ضربه شکننده و تیر خلاصی بر پیکر نظام شاهنشاهی بود و این اقدام به‌عنوان یک سند پرافتخار در کارنامه نیروی هوایی به ثبت رسیده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی گفت: امروز نیز توان نظامی و موشکی ایران اسلامی باید تقویت و موردتوجه مسئولان قرار گیرد چراکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داشتن نیروهای مسلح و تجهیزات در برابر استکبار جهانی است.
وی با اشاره به وحشت استکبار جهانی از پیشرفت‌های نظامی کشور گفت: پیشرفت نظامی ایرانی یک استراتژی همیشگی در میان نیروهای مسلح است که باید حفظ شود.
امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: امروز دشمنان ما خودشان بدترین سلاح‌ها را در اختیاردارند اما برای ایران اسلامی حاضر نمی‌شوند هیچ‌گونه تجهیزاتی در اختیار باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی ادامه داد: این امر بیانگر این است که آن‌ها امنیت ایران را هدف قرار داده‌اند و حرف‌های بی‌اساسی نیز از سوی غربی‌ها و آمریکایی‌ها زده می‌شود که باید در برابر آن‌ها هوشیار بود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت‌کشور به آمریکا گفت: این تصمیم ترامپ تصمیمی احمقانه و درعین‌حال توهین‌آمیز و بیانگر تبعیض است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: این تصمیم غیرعاقلانه رئیس‌جمهور آمریکا درواقع تصمیمی غیراخلاقی، غیرمنطقی و غیرحقوقی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: درعین‌حال باید یادآور شد مردم ایران نیز شیفته غرب و آمریکا نیستند که چنین تصمیمی بخواهد در زندگی آن‌ها تأثیر داشته باشد.
وی ادامه داد: در طول 37 سال گذشته چه ارتباطی با آمریکا و ایران وجود داشته است که امروز با چنین تصمیمی بخواهد از این روابط جلوگیری به عمل آید و بدون شک این تصمیم، تصمیمی سیاسی محسوب می‌شود و هیچ ارتباطی با مبارزه با تروریست ندارد چراکه هیچ‌کدام از این هفت‌کشوری که از ورود به آمریکا منع شده‌اند نقشی در ناامنی‌های این کشور نداشته‌اند.
امام‌جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: عفت و پاک‌دامنی و ولایت‌پذیری ازجمله بارزترین خصوصیات حضرت زینب (س) بوده است و در جریان انقلاب نیز زنان جامعه با الگوبرداری از حضرت زینب (س) درصحنه انقلاب اسلامی حضور داشتند و حتی در مواقعی پیشگام و جلوتر از مردان هم حرکت می‌کردند.
وی افزود: درصحنه‌های گوناگون بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز زنان همواره حضوری مؤثر و اساسی داشته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی زنان مسلمان و مؤمن ایرانی در سنگرهای علم و دانش، تعلیم و تربیت، کار و تلاش در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاست، فرهنگ حضور دارند که ازجمله این نقش‌ها، نقش پرستاری است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی ادامه داد: زحمات و تلاش پرستاران کاری طاقت‌فرسا است که مسئولان باید به این قشر و نسبت به‌حق و حقوق آن‌ها توجه بیشتری از خود نشان دهند.
وی در بخشی از سخنان خود در خصوص نقش رزمندگان مدافع حرم و شهدای مدافع حرم در دفاع از جهان اسلام گفت: رزمندگان مدافع حرم و شهدای مدافع حرم، باانگیزه الهی در دفاع از ایران اسلامی و جهان اسلام به خارج از مرزها رفتند تا درواقع مجاهدان درراه خدا و مخلصان در پیشگاه احدیت هستند.
امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: گر چه شهادت آن‌ها مظلومانه بود اما رزم آن‌ها جاودانه است.
قابل‌ذکر است در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند که موردتقدیر و تجلیل واقع شدند.
منبع: ایرنا

دیدگاه‌ها  

#1 ولی پور 1395-11-15 18:40
مصلی الغدیر خرم آباد پس از هفده سال , سرانجام چه سالی تکمیل میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا