یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامي شهر خرم‌آباد از انجام توافقات لازم بین شهرداری و ارتش برای انتقال پادگان ۰۷ (تيپ 2 لشكر 84) خرم‌آباد به خارج از محدوده شهری خبر داد.

علي زنجي بيرانوند رييس شوراي اسلامي شهر خرم آبادبه گزارشروابط عمومی شورای شهر خرم‌آباد، "علي زنجی‌بیرانوند" پنج‌شنبه 7 شهریور در نشست خبری مشترک با شهردار خرم‌آباد بیان داشت: در راستای اجرای قانون مبنی بر انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از محدوده شهری توافقات لازم بین شهرداری خرم‌آباد و ارتش برای انتقال پادگان ۰۷ این شهر به خارج از محدوده شهری صورت گرفته است.

وی مساحت پادگان ۰۷ خرم‌آباد را ۱۷ هکتار عنوان کرد و افزود: با انتقال این پادگان خیابان انقلاب حد فاصل چهار‌راه اسد‌آبادی تا خیابان طوسانی تعریض می‌شوند.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با دفاع از عملکرد شوراي شهر سوم خرم‌آباد گفت: خدمات شهری که با برنامه‌ریزی شورای شهر در حوزه‌های مختلف در این مدت به شهروندان خرم‌آبادی ارائه شده بی‌سابقه است.

زنجی‌بیرانوند ادامه داد: ادعایی نداریم که شورای شهر توانسته است مدینه فاضله را بر شهر خرم‌آباد حاکم کند اما معتقدیم که اقدامات صورت گرفته سطح توقع مردم را بالا برده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا