یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر 66 درصد جمعیت روستایی استان لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حشمت‎الله شمس خرم‌آبادی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در خرم‌آباد برگزار شد، به بیان عملکرد شرکت گاز لرستان در راستای اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: پروژه‌های شرکت گاز لرستان با محور قرار دادن رشد بهره‌وری در اقتصاد، تقویت عوامل تولیدکننده، توانمندسازی نیرو و تقویت رقابت‌پذیری دارای اهدافی مطابق برنامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان پذیرش 30 هزار مشترک جدید مطابق برنامه پیش‌بینی شده و گازرسانی به شهرک سنگ را از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این شرکت دانست و مطرح کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد، کاهش هدر رفت گاز حداقل به میزان 5/0 درصد و گازرسانی به 250 روستا از دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت گاز در استان لرستان هستند.
وی با اعلام اینکه شرکت گاز لرستان دارای 32 درصد عملکرد بهتر نسبت به تعهدات خود است، گفت: تاکنون گازرسانی به 203 روستای استان صورت گرفته است که 23 روستای دیگر در دست اجرا است و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با یادآوری این که از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون به 642 روستای لرستان گازرسانی صورت گرفته است، عنوان کرد: به‌طور میانگین در هر دو روز یک روستا دارای نعمت گاز شده‌اند.
شمس خرم‌آبادی ادامه داد: از مجموع 25 شهر استان 23 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و مجوز انشعابات گازرسانی به شهر درب گنبد کوهدشت با استفاده از خط انتقال ششم که یک خط صادراتی است اخذ شده و عملیات اجرایی آن به زودی شروع می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان درخصوص گازرسانی به شهر صعب‌العبور و سردسیر شول‌آباد الیگودرز مطرح کرد: طی جلسات برگزار شده تصویب شد برای گازرسانی به شهر شول‌آباد از بودجه مصوب برای گازرسانی به هر خانوار 6 میلیون تومان برای مناطق سردسیر هزینه شود و مابقی اعتبار مورد نیاز را استانداری لرستان تامین کند.
وی خاطرنشان شد: دو هزار و 860 روستا در استان لرستان وجود دارد که هزار و 530 روستای آن بالای 20 خانوار است که این روستاها مورد هدف گازرسانی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: از مجموع روستاهای بالای 20 خانوار استان هزار و 230 روستای حائز شرایط گازرسانی از طریق خط لوله هستند که تاکنون 958 روستا گازرسانی شده است و امروز نیز کلنگ گازرسانی به 207 روستای دیگر به زمین زده شد.
شمس‌خرم‌آبادی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه تا پایان سال 96 می‌توان وضعیت گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار حائز شرایط گازرسانی از طریق خط لوله استان تعیین می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر 66 درصد جمعیت روستایی استان لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
منبع: فارس

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1395-11-13 23:17
وقتی که شرکت گاز چند برابر هزینه هایش از مردم پول می گیرد انتظار دارید تعهداتش را انجام ندهد درآمد گاز برای دولت صد در صد سود است
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-11-14 07:59
قیمت گاز بالاست در حالیکه فراوانترین ماده ایی است که در ایران موجود است نسبت به اب نسبت معادن و هر چیز دیگر . اعلام شده تا 500 سال اینده ایران گاز خواهد داشت. اونوقت قیمتش برای مردم ایران بیشتر از سایر انرزیهاست .
نقل قول کردن
#3 آزادبخت 1395-11-14 13:36
هفده سال پیش در حومه اراک کار میکردم , باور بفرمایید آن زمان روستاهای اراک گازکشی شده بودن و شهر کوهدشت آن موقع گاز نداشت
محرومیت در استان ما واقعأ آزار دهنده است.باید با تلاش و کوشش و همگرایی مسولان و نمایندگان و جذب بودجه های عمرانی , عقبماندگیها را جبران کرد
نقل قول کردن
#4 کاشرف 1395-11-14 18:59
آقای محترم کاشرف رو دریاب
چطور لوله گاز رو تا ترکیه میبرید
اما تا کاشرف نمیتونید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا