یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با افتخار آفرینی هنرمندان لرستانی در تالار وحدت تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه دوازدهم بهمن ماه مراسم پایانی جشنواره تئاتر فجر با اجرای احسان کرمی در تالار وحدت برپا شد و جمعی از مدیران و هنرمندان از جمله سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، علی اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر، علی رفیعی، رضا کیانیان، ایرج راد، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، شهرام حقیقت دوست، رویا میر علمی، علی‌رضا آرا، حمید پور آذری، سیامک احصایی و ... در آن شرکت داشتند.
در این جشنواره، هنرمندان لرستانی که موفق شده بودند در 10 بخش از مسابقه مرور جشنواره تئاتر فجر در بین برگزیدگان قرار گیرند، در پایان توانستند چهار جایزه این بخش را کسب کنند.
نمایش "چیدا" به کارگردانی «احسان ملکی» که در 5 بخش: (طراحی گریم - تینا بخشی)، (موسیقی - احسان آنالویی)، (طراحی لباس- سمانه احمدی مطلق)، (طراحی صحنه - روح الله امامی) و (کارگردانی توسط احسان ملکی) نامزد دریافت جایزه شده بود، در پایان موفق شد در بخش موسیقی توسط احسان آنالویی برگزیده جشنواره شود و سمانه احمدی مطلق برای طراحی لباس و روح‌الله امامی برای طراحی صحنه نیز تقدیر شدند.
نمایش " زمستان بود" اثر امین ابراهیمی هم در بخش مسابقه مرور کاندیدای 5 جایزه در بخش های (طراحی صحنه- روح الله امامی)، (بازیگری مرد: امین ابراهیمی)، (بازیگری مرد -علی پوراحمدیان)، نمایشنامه‌نویسی - امین ابراهیمی(و کارگردانی - امین ابراهیمی) شده بود که در پایان ابراهیمی برای کارگردانی این نمایش تقدیر شد.
شایان ذکر است مصطفی کوشکی دیگر هنرمند لرستانی که با گروه مستقل تهران نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» را در بخش مسابقه بین الملل شرکت داده بود، موفق شد برای طراحی گریم توسط سارا اسکندری، برای طراحی لباس توسط شیما میرحمیدی برگزیده شده و از مصطفی کوشکی نیز برای طراحی صحنه و کارگردانی و علیرضا کی منش برای بازیگری تقدیر شود.
سال گذشته نمایش «ترانه‌ای برای تو» نوشته و کار «امین ابراهیمی» از کوهدشت و نمایش «چر» نوشته ناصر حبیبیان و کارگردانی «احسان ملکی» از خرم‌آباد در بین 35 اثر برگزیده بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشتند که در پایان "‌امین ابراهیمی " و «علی‌آقا حسین‌پور» موفق شدند به عنوان نفرات برگزیده «نمایش‌نامه‌نویسی» و «بروشور» در بخش بین‌الملل انتخاب شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 لطفی 1395-11-12 23:16
تبریک به تمامی هنرمندان لرستان و تبریک ویژه به دوست عزیز و هنرمند روح الله امامی
نقل قول کردن
#2 لرستان اولین اولینها 1395-11-13 04:01
لرستان از لحاظ هنر وفرهنگ در ایران جز رده های بالایی است.
نقل قول کردن
#3 سارا 1395-11-13 09:29
هزاران بار تبریک .باعث خوشحالی هستین تو روزایی که خبرای بد زیاده
نقل قول کردن
#4 دریکوند 1395-11-13 10:09
لرستان سرزمین استعدادهاست متأسفانه امکانات نیست
نقل قول کردن
#5 خانمحمدی 1395-11-13 10:24
سلام.تبدیک به تمام لرستانی هایه عزیز مخصوصا دوست عزیز خودم روح اله امامی.از طرف دوستان هنرستان ولی عصر.خانمحمدی
نقل قول کردن
#6 همشهری 1395-11-13 17:21
به همه ی این عزیزان هنرمند تبریک میگم. منتظر درخشش های بعدی این دوستان هستیم.
نقل قول کردن
#7 سجاد 1395-11-13 23:12
با عرض تبریک و تهنیت،حضور و موفقیت بچه های تئاتر لرستان مدیون هنرمندانی همچون احسان ملکی،آقای ابراهیمی و روح الله امامی هستش که هر زمانی اراده کردند با بالاترین کیفیت در سطح کشوری میدرخشند،به امید جشنواره های بین المللی.بازم تبریک به همه به خصوص روح الله امامی عزیز.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا