یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پي درج مطلبي با عنوان " کارگران کارخانه 55 ساله بیکار شدند" در پایگاه خبری یافته، روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 12 لرستان جوابيه‌اي ارسال كرد.

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری یافته
سلام‌علیکم

جوابی بر جوابیه اداره کل آموزش و پرورش لرستاناحتراماً، با توجه به درج مطالبی توسط آن سایت در خصوص تعطیلی کارخانه آرد اطمینان الیگودرز خواهشمند است دستور فرمایید متن ذیل را تحت عنوان پاسخ این شرکت درج فرمایند.
1- در حال حاضر 13 کارخانه آرد در استان لرستان مشغول فعالیت هستند که ظرفیت اسمی این واحدها بالغ‌بر 840 هزار تن در سال می‌باشد در حالی که میزان مصرف آرد استان 160 هزار تن در سال است. لذا این شرکت سهمیه آرد موجود را متناسب با ظرفیت امتیاز کارخانه‌ها که توسط کمیته‌ای متشکل از کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط تعیین می‌گردد، تقسیم و از طریق سامانه توزیع می‌نماید.
2- همان‌گونه که در بند قبلی اشاره شد 20 درصد ظرفیت کارخانجات از طریق اختصاص گندم دولتی تامین می‌گردد و کارخانجات می‌بایست به منظور تحقق ظرفیت اسمی خود نسبت به افزایش کیفیت محصول از طریق نوسازی و به‌سازی تجهیزات و نیروی انسانی موجود اقدام نموده و امکان حضور در بازارهای خارج از استان و کشور را فراهم آورند.
3- کارخانه آرد اطمینان بر خلاف اظهارات مدیر واحد تعطیل نشده است و سهمیه ماهیانه کارخانه از ناحیه این شرکت به موقع تامین و محل مصرف آرد استحصالی واحد نیز مشخص شده است، لیکن مشکل اساسی عدم استقبال واحدهای خبازی از خرید آرد کارخانه بوده که تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود ارتقاء سطح کیفی تولید واحد خواهد بود. لازم به ذکر می‌باشد بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته تخصصی، کارخانه اطمینان حائز درجه 3 شده است.
باتشکر _ روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 12 لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 ع 1395-11-12 09:13
این کار فقط جنبه سیاسی داشته که امیدوارم تکرار نشود.درضمن وضعیت آرد خیلی مهمه که کارخانه فوق آرد مناسبی تولید نمیکند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا