یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان از برگزاری «جشن انقلاب» در روستاهای مختلف سطح استان توسط همیاران و گروه‌های CBR خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-7a/heydaribe.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "اسدالله حیدری امروز دوشنبه، یازدهم بهمن در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بهزیستی در ایام دهه مبارک فجر، از افتتاح ۳۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرهای نورآباد، کوهدشت و دورود ویژه خانواده‌های دارای دو معلول خبر داد.
وی افزود: برگزاری مراسم «زنگ انقلاب» در مهد کودک دارا و سارا خرم‌آباد در لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور، دیدار مدیران و معاونین با نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور مدیران و پرسنل در آیین غبارروبی مزار شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، برگزاری جشنواره پخت آش محلی توسط بانوان شاغل در بهزیستی، برگزاری مسابقات ورزشی شنا و دارت ویژه بانوان و آقایان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و جُنگ شادی از‌جمله برنامه‌های بهزیستی در دهه فجر است.
وی افزود: ارائه خدمات توان‌بخشی ازجمله کاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی، در مراکز دولتی در ایام دهه مبارک فجر رایگان است. هم‌چنین برای اولین بار در استان، طرح موسیقی‌درمانی به مدت شش روز در خانه معلم خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
حیدری در ادامه از برگزاری «جشن انقلاب» در روستاهای مختلف سطح استان توسط همیاران و گروه‌های CBR خبر داد و گفت: افتتاح برنامه همکاری خانه و مدرسه، کارگاه خیاطی تیم اجتماع‌محور، حمایت و اشتغال اعضا باشگاه مثبت خرم‌آباد و کارگاه خیاطی اشتغال باشگاه مثبت نیز با اعتباری بالغ‌بر ۴۷۵ میلیون ریال برگزار خواهد شد.
مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان رد ادامه دیدار با منتخبین معلولین و بازدید از مراکز تحت نظارت توسط معاونت‌های تخصصی و روسای ادارات را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و افزود: در برخی شهرستان‌ها این بازدیدها با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
حیدری در پایان از استقرار خودرو اورژانس اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و اظهار کرد: مدیریت، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی لرستان پُرشورتر از سنوات گذشته در مراسم راهپیمایی شرکت و با آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 سلام دلفان 1395-11-11 15:01
رییس اداره اقای حیدری از هر نظر مدد جویان نوراباد به لطف شما نیازمندن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا