یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان به عنوان رییس ستاد انتخابات استان معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اولین نشست ستاد انتخابات استان با حضور استاندار لرستان و با معرفی چهار راهبرد اساسی کار خود را آغاز کرد.
استاندار لرستان در این نشست اظهار داشت: "اجرای قانون "، "سلامت"، "امنیت "و "مشارکت پرشور و بالا" شاخص‌ها و راهبردهای ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.
" هوشنگ بازوند" افزود: وقتی ملاک اصلی اجرای قانون باشد، امنیت و مشارکت هم در سطح بالا فراهم شدنی است.
وی لازمه‌ی اجرای قانون را تسلط بر قانون دانست و افزود: اعضای ستاد باید از قوانین مختلف انتخابات کاملاً آگاه و بر آن مسلط باشند.
بازوند تاکید کرد: ستاد انتخابات؛ در واقع صف را هم مدیریت می‌کند. اطمینان از قانونمندی، صف را پشت سر ستاد با آرامش کامل نگه می‌دارد.
استاندار لرستان با اشاره به این که سطح سلامت انتخابات با تقویت سرمایه‌های اجتماعی کشور و نظام رابطه‌ای کاملاً مستقیم دارد، افزود: مشارکت پرشور همواره مایه اقتدار نظام و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی تأکید کرد: امنیت انتخابات راه بر هرگونه مشکل اجتماعی می‌بندد و ستاد انتخابات استان با هوشمندی و مدیریت می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک فرصت در جهت اهداف بزرگ انتخابات استفاده کند.
شایان‌ذکر است در این نشست «حبیب‌الله خجسته پور» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان به عنوان رییس ستاد معرفی و در اولین پیام خود بر برگزاری جلسات قانون خوانی اعضا و سلامت و قانونمندی همراه با رعایت اصل بی‌طرفی اعضا تأکید کرد.
خجسته پور از برگزاری هفتگی جلسات ستاد خبر داد و احکام اعضای ستاد را تقدیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 همکار 1395-11-11 08:54
جناب خجسته کارنامه قابل قبولی دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا