یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از توقيف چهار هزار و 713 دستگاه وسيله نقليه متخلف طي ده‌ماهه امسال در اين شهرستان، خبر داد. 88 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد توقیف شد
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ "صفي اله بيرانوند " گفت: مأموران اين فرماندهي طي ده‌ماهه امسال در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي موفق به توقيف سه هزار و 200 خودرو و هزار و 513 دستگاه موتورسيکلت متخلف شدند.
وي تصريح کرد: برخورد با وسايل نقليه متخلف نقش مهمي در پيشگيري از وقوع حوادث و سوانح جاني و مالي ايفا می‌کند، چرا که يکي از دلايل مهم در وقوع حوادث رانندگي استفاده افراد فاقد مهارت و مدارک از وسايل نقليه است.
بيرانوند اظهار داشت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در راستاي طرح ارتقاء اجتماعي توانستند با هماهنگي مقام قضايي به پاک‌سازی نقاط جرم خيز و آلوده خرم‌آباد بپردازند و چهار هزار و 713 دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف و جهت سير مراحل قانوني روانه پارکينگ کردند.

دستگيري جاعلان ميلياردي
جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگیری دو جاعل و كشف سه ميليارد ريال کلاه‌برداری در "خرم‌آباد" خبر داد.
سرهنگ" علي احمدي تبار" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينکه دو کلاه‌بردار با جعل مدارک اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند، موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي آگاهي استان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران باکارهای اطلاعاتي و پليسي دو کلاه‌بردار را در خرم‌آباد شناسايي و دستگير کردند.
جانشين انتظامي لرستان اظهار داشت: متهمان به جرم خود اعتراف و اقرار کردند که با جعل اسناد، امضاء و صدور گواهي کسر حقوق، مبلغ سه ميليارد ريال تسهيلات از بانک‌های سطح شهر خرم‌آباد دريافت نموده و با اين روش متقلبانه اقدام به کلاه‌برداری کرده‌اند.
احمدي تبار گفت: دو جاعل با هماهنگي مقام قضائي جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي استان می‌باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-11 18:49
به نظر بنده اگر از محل جریمه های پلیس لرستان لااقل 50 درصد ان برای کمک به شهرداریهای استان لحاظ میشد کمک خیلی بزرگی بود و باعث تقویت بنیه مالی شهرداریها هم میشد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا